Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دبیر شورای ائتلاف استان چهارمحال و بختیاری از انتخاب منتخبین شورای ائتلاف استان برای شورای اسلامی شهرکرد با بررسی رزومه و راهکارهای مدیریت شهری، خبر داد. - اخبار استانها -

مهدی حامدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: بازگشت به مسیر اصلی انقلاب با همدلی، کار آمدی، تجربه و جوانگرایی، راه برون‌رفت شوراهای شهر و روستا از وضعیت کنونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه شوراهای اسلامی شهر و روستا در دولت تدبیر و امید نتوانستند انتظارات مردم را برآورده کنند و یکی از دلایل نارضایتی مردم عملکرد ضعیف شوراهای شهر و روستا در اکثر مناطق کشور است.

دبیر شورای ائتلاف استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به دستور العمل شورای ائتلاف نیروهای انقلابی مرکز در سطح استان برای این دوره از انتخابات با تشکیل کارگروهی از متخصصان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا هم در شهرکرد و هم در سطح شهرستان‌های استان درحال بررسی نقاط ضعف و قوت و همچنین شناسایی نیروهای انقلابی کارآمد، با تجربه و جوان در این خصوص هستند.

حامدی گفت: همچنین با توجه به مراجعات بسیاری از نامزدهای شورای شهر شهرکرد و ابراز تمایل به همکاری و قرار گرفتن در لیست شورای ائتلاف بر همین اساس از تمامی نامزدهای محترم که در این عرصه ثبت نام نموده‌اند و تمایل دارند با ساز و کاری که توسط این شورا اعلام می‌شود همکاری نمایند درخواست می‌کنیم رزومه خود را به همراه 5 مورد از مشکلات شهر شهرکرد با ارائه راهکارهای مناسب برای رفع این مشکلات را به آدرس ایمیل این شورا حداکثر تا تاریخ جمعه 24اردیبهشت ارسال نمایند.

رسولی: تا پایان هفته جاری تکلیف کاندیدای نهایی شورای ائتلاف مشخص می شوددعوت کانون اساتید و دانشگاهیان شورای ائتلاف از آیت‌الله رئیسی برای کاندیداتوریشورای ائتلاف مطالبه نیروهای انقلاب را برای تصمیم نهایی به آقای رئیسی منعکس کرده است|‌گفتگوی تسنیم با سخنگوی شورای ائتلاف

دبیر شورای ائتلاف استان خاطرنشان کرد: همچنین شوراهای ائتلاف در سطح شهرستان‌ها نیز برای تشکیل شوراهای توانمند و انقلابی در سطح شهرستان‌ها درحال بررسی موضوع می‌باشند که اخبار آن‌ها متعاقبا به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/7540

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای ائتلاف استان شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد

همزمان با آغاز هفته کار و کارگر، زنگ کار و تلاش با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار و جمعی از مسئولین استانی نواخته شد.

بیشتر بخوانید

نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری+فیلم

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان گفت: نواختن زنگ کار و تلاش در یکی از واحد‌های تولیدی، برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه استان و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • دفن غیراصولی پسماند در ۱۰۱ نقطه چهارمحال و بختیاری