Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سیدعلی موسوی روز دوشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اظهار داشت: رویکرد نقشه راه سلامت شهرستان جامعه‌محوری، عدالت‌محوری و پاسخگومحوری است و توصیه می‌شود که از ظرفیت تمامی معاونت‌های دانشکده برای پشتیبانی از آن استفاده شود.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اضافه کرد: این نقشه راه باید در مجمع سلامت شهرستان هم مطرح شود و پس از تصویب این مجمع به مرحله اجرا گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«موسوی» در ادامه به ضرورت معرفی رابط دستگاه‌های اجرایی برای عضویت در کارگروه‌های سلامت اشاره و بیان کرد: معرفی رابط کارگروه‌های سلامت و برگزاری نشست‌های ماهانه برای کارگروه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار مراغه نقش بهداشت و درمان در زمینه مقابله با کرونا را یادآور شد و ادامه داد: واکسیناسیون کرونا با توجه به فشارهای اجتماعی به صورت کارشناسی در حال انجام است.

موسوی بیان کرد: در سایه تلاش سربازان عرصه سلامت واکسیناسیون کرونا در شهرستان روند خوبی را طی می‌کند و این موضوع نشان از تاثیر اقدامات چندین ساله عرصه بهداشت و درمان دارد.

وی در ادامه ساماندهی جگرپزی‌های بلوار طبیعت را خواستار شد و اظهار داشت: طی سال‌های گذشته مصالحه‌ای بین اداره اوقاف و شهرداری بر سر زمین‌های ابتدای این بلوار صورت گرفته و در این راستا طی روزهای آینده جلسه‌ای بین این نهادها برگزار و با در نظر گرفتن حق و حقوق هر دو طرف، ساماندهی این مجموعه در برنامه کاری قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: یک سرمایه‌گذار برای ساماندهی این مجموعه اعلام آمادگی کرده و در صورت حل مشکلات شاهد اشتغالزایی و رفع موانع اجتماعی و ترافیکی در بلوار طبیعت خواهیم بود.

ساماندهی بازار لبنیات سنتی مراغه مسوم به «قاپان میدانی» از لحاظ بهداشتی و عمرانی از دیگر مواردی است که در این جلسه مطرح و فرماندار مراغه دستور تشکیل جلسه با حضور دستگاه‌های متولی برای رفع این مشکلات را صادر کرد.

مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه بهداشت و سلامت آذربایجان شرقی مراغه بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان

خرسندی گفت: پس از چندین سال برنامه‌ریزی و اهتمام برای رونق صادرات غیرنفتی شهرستان مراغه محصولات بخش کشاورزی سال زراعی گذشته به مقصد بیش از ۲۰ کشور جهان از جمله کانادا، استرالیا، شیلی و روسیه صادر شد.

 خرسندی افزود: بیشترین میزان صادرات محصولات کشاورزی از این شهرستان با چهار هزار و ۳۰۳ تن به کشمش و خرما اختصاص دارد.

وی همچنین به صادرات ۹ هزار و ۵۰۰ تن سیب مرغوب این شهرستان به کشور‌های مختلف اشاره و بیان کرد: حجم تولید و کیفیت سیب شهرستان در سال گذشته به دلیل سرمازدگی پایین‌تر از سال‌های قبل بود.

خرسندی ادامه داد: این میزان سیب به کشور‌های پاکستان، عمارات، هندوستان و قزاقستان صادر شد اما بازار بسیار وسیعتری برای این محصول وجود دارد.

وی با بیان اینکه مراغه می‌تواند به عنوان پایانه صادرات محصولات کشاورزی منطقه نقش محوری ایفا کند اضافه کرد: قسمت عمده محصولاتی که از این شهرستان صادر می‌شود باغی و خشکبار است.

وی گفت: علاوه بر محصولات تولیدی در مراغه محصولات دیگری از جمله خرما در صنایع شهرستان فرآوری و پس از بسته‌بندی صادر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی