Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس استان خوزستان از کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال با 60 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال در شهرستان ایذه خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار سید محمد صالحی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ایذه با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یک نفر که با مقاصد سود جویانه اقدام به راه اندازی غیر قانونی دستگاه های تولید ارز کرده بود، مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با کار تخصصی محل نگهداری ماینرها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از محل مورد نظر 60 دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر و سه دستگاه هارد قاچاق کشف کردند.

رییس پلیس استان خوزستان با بیان اینکه در این رابطه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بالغ بر 12 میلیارد ریال برآورد کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق کشف مصرف برق ارز دیجیتال ماینر برنا خوزستان پلیس استان خوزستان ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6081214

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم