Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:00:02 GMT

صلیب سرخ به‌دنبال کمک تخصصی به مهاجران

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۶۹۹۸

صلیب سرخ به‌دنبال کمک تخصصی به مهاجران

به گزارش خبرنگار مهر، دانیل مونیوس روخاس، ظهر دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات اتباع خارجی استان یزد با اشاره به اینکه پیگیر نیازهای اتباع خارجی و مهاجران هستیم، اظهار داشت: آنچه در این میان نگران کننده است، حضور اتباع خارجی غیرمجاز هستند که عملاً شناسایی و ارائه خدمات به آنها راه ساده ای نیست.

وی با اشاره به شیوع کرونا و خطراتی که اتباع خارجی را تهدید می کند، افزود: تلاش شده در این ایام خدمات بهداشتی و درمانی که به مهاجران داده می شود، ارتقا یابد و این مهم با حضور نیروهای متخصص در اولویت برنامه های صلیب سرخ قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونیوس روخاس عنوان کرد: در این راستا موضوع تامین واکسن مورد نیاز برای اتباع خارجی و مهاجران نیز با همکاری هلال احمر در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: البته صلیب سرخ به دنبال موازی کاری با هیچ ارگان و دستگاهی نیست اما با نگاه بلندمدت به طرح‌ها، به دنبال ارتقا خدمات به مهاجران در حوزه های مختلف بهداشتی، درمانی، فرهنگی و امدادی هستیم.

جانشین نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در ایران تاکید کرد: رسالت اصلی ما کمک به افرادی است که در مخاصمات بین‌المللی درگیر مشکلات و انواع آسیب‌ها می‌شوند که نمونه بارز آن فعالیت‌هایی است که هم‌اکنون در کشورهایی همانند یمن، عراق و سوریه صورت می‌گیرد و با قوت در راستای کمک به مردم ادامه دارد.

وی بیان کرد: ارائه خدمات به مهاجرین و اتباع در ایران با بی‌طرفی کامل همانند سایر افراد این کشور صورت می‌گیرد و این امری زیبا، پسندیده و قابل ستایش است و به جد برای تداوم آن حمایت می‌شود.

کد خبر 5224842

منبع: مهر

کلیدواژه: صلیب سرخ یزد کمیته بین المللی صلیب سرخ انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه چالش شایستگی گرگان آمار کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا مشارکت مردم در انتخابات شیوع کرونا اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا اتباع خارجی صلیب سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: تمامی دستگاه‌های امنیتی و متولی در حوزه اتباع باید نسبت به کنترل و ساماندهی حضور مهاجرین در استان اهتمام ویژه داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نشست مدیران استانداری قم و فرماندهی انتظامی استان پیرامون ساماندهی اتباع و مهاجران خارجی مقیم قم برگزار شد.

در این نشست که با حضور حاجی‌زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار،‌ زارعی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی،‌ امیری مدیرکل امور امنیتی استانداری و سردار میرحیدری فرماندهی انتظامی و جمعی از فرماندهان انتظامی برگزار شد، بر هماهنگی و تعامل سازنده نهادهای متولی بر ساماندهی اتباع مجاز و طرد اتباع غیر مجاز در این استان تأکید شد.‌

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در این نشست با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد استان قم به عنوان أم‌القرای جهان اسلام بیان کرد: تمامی دستگاه‌های امنیتی و متولی در حوزه اتباع باید نسبت به کنترل و ساماندهی حضور مهاجرین در استان اهتمام ویژه داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان قم نیز در این نشست با اشاره به آمادگی و تلاش‌های  انتظامی در مسیر کنترل اتباع و مهاجرین خارجی گفت: به حول و قوه الهی در سال جدید شاهد ارتقای شاخص‌های امنیت و سلامت اجتماعی اتباع و مهاجرین خارجی خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود