Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ معتقد است که در بازی با پاری سن ژزمن حضور داشت می‌توانست مانع حذف تیم خود شود.

به گزارش ایلنا، رابرت لواندوفسکی،‌در مسابقات این فصل عملکرد فوق العاده ای داشت و توانست رکورد گرد مولر در گلزنی در مسابقات یک فصل لیگ آلمان نیز بشکند. در حال حاضر شایعاتی در مورد حضور او در تیمی دیگر شنیده می شود و بنا بر گزارشات تیم هایی از ایتالیا، اسپانیا و انگلیس به جذب این بازیکن علاقه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، مهاجم ۳۲ ساله می گوید در آلمان خوشحال است و اگر چه پیشنهادهایش را بررسی خواهد کرد اما بعید است برای جدا شدن از بایرن مونیخ به باشگاه فشار بیاورد. این بازیکن در مورد آینده اش گفت: با ذهنیت باز با پیشنهادها برخورد خواهم کرد. حس خوبی در بایرن دارم. آنها باشگاهی فوق العاده هستند و شهر نیز عالی است. همیشه دوست دارم زبان جدیدی یاد بگیرم و با فرهنگ جدید آشنا شوم اما نمی دانم این اتفاق در دوران بازیم خواهد افتاد یا بعد از آن خواهد بود.بایرن در بوندس لیگا توانست به قهرمانی برسد اما با شکست مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان از این تورنمنت کنار رفت. لواندوفسکی در این دیدارها به خاطر مصدومیت غایب بود و حال اعتراف می کند تماشای شکست تیمش از کنار زمین خیلی سخت بوده است:

شکست مقابل پاری سن ژرمن درد زیادی داشت. حس می کردم نمی توانم در مسیر برد به هم تیمی هایم کمک کنم و بسیار ضعیف هستم. این ناتوانی آزارم می داد. فکر می کنم اگر در زمین مسابقه بودم شرایط متفاوت رقم می خورد اما کاری از دستم برنمی آمد. به شخصه کنار آمدن با این شکست برایم سخت بود. می توانستیم به راحتی پاری سن ژرمن را شکست دهیم و به دور بعد برویم.

مهاجم لهستانی با زدن ۴۱ گل در مسابقات این فصل رکورد گرد مولر را شکاند. او در این باره نیز می گوید:

مساله رکورد چیزی نیست که فکر و ذهنم را درگیر کند. وقتی مقابل چالشی جدید قرار می گیرم، تلاش می کنم کاری که هیچ کس تا به حال موفق به انجامش نشده را انجام دهم زیرا این مسائل است که مرا به جلو می راند. از نظر من، اگر کاری که عاشقش هستید را انجام دهید، می توانید به اهدافی که فکر می کردید غیر ممکن است برسید. اگر بخواهم صادق باشم، فکر می کردم هیچ بازیکنی نمی تواند به رکورد مولر حتی نزدیک شود. به خصوص که در چند بازی هم غایب بودم. بخشی از فصل را به خاطر مصدومیت از دست دادم و در واقعیت، واقعا بزرگی کاری که انجام دادم را درک نکردم و شاید این چیز خوبی باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لواندوفسکی بوندسلیگا پاری سن ژرمن فوتبال اروپا لواندوفسکی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو ایران شکست

تیم ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی با امتیاز 2017 در رده هشتم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران در بخش تیمی 2008 بود که در بازی‌های آسیایی هانگژو برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 9 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است