Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:11:22 GMT

معاون سابق شهرخودرو: مالک تیم هستیم!

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۷۵۶۳

معاون سابق شهرخودرو: مالک تیم هستیم!

معاون اجرایی سابق باشگاه شهرخودرو می‌گوید، به هیچ وجه اجازه واگذاری یا فروش دائم باشگاه را به هیچ‌کسی ندادیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، غلامحسین پلاسچی در خصوص اتفاقاتی که برای تغییر مالکیت شهرخودرو رخ داد، گفت: شرکت شهرخودرو در تهران به دلیل یک سری تحریم‌ها و مشکلات مالی، دچار مشکل شد و یکسری تعهدات را نتوانست انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکسری از دوستان سوءاستفاده‌گر در مشهد به این بهانه که حمیداوی نمی‌توانست به مشهد تردد کند، ادعا کردند که باشگاه دچار بحران شده و سناریوی فرضی را مهندسی کردند.

 

وی ادامه داد: آن‌ها به واسطه گزارش‌های خلاف واقع و شاید به قصد گمراهی نهادها، نامه‌ای به فدراسیون فوتبال نوشتند که به دلیل مشکلات امنیتی، باشگاه شهرخودرو به هیات فوتبال منتقل می‌شود. مگر هیات فوتبال می‌تواند تیم‌داری کند؟ این خلاف مسئولیت و وظیفه ذاتی هیات فوتبال است. ۳ سال و اندی تیم در اختیار مالک خصوصی بوده و به نحو احسن اداره شده و برای اولین بار به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است. من چند جلسه در مشهد با این دوستان داشتم. جالب اینجاست که ما هیج تعهدی را به آن‌ها مبنی بر فروش، واگذاری و یا هرچیز دیگری ندادیم و فقط لیست حاضرین در جلسه را امضا کردیم اما آن‌ها تعهداتی فرضی را به همین تک امضای ما برای حضور در جلسه چسباندند.

 

معاون اجرایی سابق باشگاه شهر خودرو گفت: نامه‌ دیگری را به اصرار و جبر نوشتیم که مدیران آماده واگذاری تیم یعنی فروش تیم را دارند و در آن هم به صراحت قید شد که تا تعیین تکلیف نهایی، ارزیابی دارایی‌ها، مسئولیت تیم برعهده مالک خواهد بود. ما حتی در وزارت ورزش شکواییه را مبنی بر تخلفات آقایان تنظیم کردیم که آن‌جا هم حق را به ما دادند و در حال بررسی نهایی هستند، آن‌ها وقتی دیدند شرایط بحرانی شده، قبول کردند که باشگاه را تحویل بدهند و این موضوع را به ما اعلام کردند اما تاکنون عملی نشده است.

او درباره جلسه برگزار شده، توضیح داد: در جلسه لیستی ارائه شد که حدود ۹ میلیارد تومان هزینه بالا آوردند. ۵ میلیارد از فروش بازیکنان که تیم را لخت کردند و حدود ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون هم از شهرداری هبه گرفتند تا بتوانند جبران کنند. البته همه این‌ها بدون اجازه مالک بوده و دوستان حقوقی به آن واقف هستند.

پلاسچی اضافه کرد: آن‌ها می‌خواستند تیم را در این وضعیت که شرایط خوبی ندارد، تحویل دهند و به هر قیمتی بازیکنان را فروختند و هزینه‌سازی ضعیفی کردند. این تیم هم در مسیر پیام و ابومسلم است و با این وضعیت مدیریتی آقایان، سرنوشتی بهتر از آن‌ها پیدا نخواهند کرد. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که از طریق رسانه‌ها، از مردم و مسئولین بخواهیم فکری به حال تیم بکنند. این طور نمی‌شود که روز روشن بیایند و تیم و مال مردم را بگیرند و حکم صادر کنند. باید از قاضی سوال کرد چگونه بدون سوال از طرفین و بدون حضور در محکمه و یک طرفه باشگاه را از دست مالک خارج و به غیر واگذار کردند؟ بدانید که این روند به نابودی تیم منجر خواهد شد. زمانی باشگاه پدیده واگذار شد که هزاران مشکل داشت و آن‌ها غیرقانونی نام باشگاه را تغییر دادند و پیراهن پدیده را بدون اجازه شرکت پدیده تولید و خریداری کردند.

معاون اجرایی سابق شهر خوردو با اشاره به موضع فدراسیون فوتبال، گفت: فدراسیون فوتبال هم از این قضیه ناراحت است. ما از این تغییر نام ناراحتیم و حتی فکر می‌کنم مسئولین شرکت پدیده هم چنین حسی داشته باشند و این در حالی اتفاق افتاد که مالک از آن اطلاع نداشت و جالب‌تر این بود که هزینه تهیه این البسه را از مالک باشگاه طلب می‌کنند. امیدواریم این مشکل در کشور حل شود.

 

وی در خصوص رسیدگی نکردن حمیداوی به باشگاه شهرخودرو در اواخر مالکیتش گفت: یک ماه و نیم قبل از انتقال موقت، عملا اختیار را از او گرفته بودند و دوستان ما در مشهد، از غیبت حمیداوی سوء استفاده کردند. حمیداوی حدود ۴ ماه قدرتی نداشت، حتی خودروهای شخصی خانواده حمیداوی را هم از ایشان دریغ کردند. آن‌ها می‌گفتند در حال هزینه کردن برای باشگاه هستند اما هزینه را با فروش بازیکن و لخت کردن تیم تهیه می‌کردند. آن هم فروش بازیکنان بدون این که مالک از آن خبر داشته باشد در حالی که طبق صحبت قرار بود تمام مسئولیت باشگاه حتی در حین واگذاری موقت با حمیداوی باشد.


پلاسچی گفت: این که می‌گویند هزینه‌های باشگاه با رحمتی بوده، تمام کذب محض است. تمام اقدامات صورت گرفته غیرقانونی بوده و بدون هماهنگی با حمیداوی بوده است. همه هزینه‌ها هم از فروش بازیکنان خرج کرده‌اند. چطور می‌شود بدون اجازه مالک، هر کاری می‌خواهند بکنند؟ اصلا حمیداوی، خطایی کرده باشد، بگذارید موضوع بررسی شود، حکم صادر شود، بعدا بر سر مال جنازه بیافتید؛ نه این که هنوز چیزی مشخص نشده، بخواهید تیم را بالا بکشید. ابن تیم برای جوانان فوتبال دوست مشهد و به خصوص حاشیه‌نشینان است‌. این‌ها جو منفی علیه حمیداوی ایجاد کردند. وقتی هنوز تخلفی اثبات نشده، نباید حکمی ببرند و چوب بزنند. این مردم گناه دارند و نباید این کار را انجام دهند. در پایان می‌گویم تیم باید بدون هیچ شرط و شروطی به مالک برگردد و تمام اتفاقاتی که در این مدت افتاده حسابرسی شود و این افراد پاسخگوی زیانی که باشگاه وارد شده باشند.

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه‌قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟

به گزارش خبرآنلاین، سومین جلسه در سال ۱٤۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه به ریاست قاضی فرخ نیا در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد.

فارس در خبری نوشت: در این جلسه متهم ح.‌ی به دفاع از خود پرداخت و اتهام جرم حمل، نگهداری و استعمال ماده مخدر موسوم به گل را قبول کرد و هزینه سنگینی صرف مواد را پذیرفت.

وی پس از برعهده گرفتن مواد مخدر، مقادیر کشف شده گل را بیش از ۱۱ گرم دانست که برای مصرف در یک مهمانی تهیه کرده بوده است؛ با این حال قاضی اعلام کرد که آزمایش اعتیاد متهم نیز مثبت بوده است.

متهم ح.‌ی که به گفته خودش بیشترین اعترافات علیه پسران معاون سابق قوه قضائیه را داشت، گفت من حتی دوستانم را در مواجهات رو در رو توجیه می‌کردم که همه چیز را تایید کنند.

این متهم همکاری خود را با متهم ا. م. م از سال ۹۲ اعلام کرد.

متهم ح.‌ی که وکیلش با ۲ متهم دیگر یکی است مانند م. ص. م گفت که اموال ضبط شده توسط ضابطان قضایی متعلق به دیگران است و از قاضی خواست تا آن‌ها را پس از حسابرسی پس بدهند.

در حالیکه در جلسه قبل متهم م. ص. م مدعی شده بود در هیچ‌یک از اموال کسب شده از مسیر نامشروع با دیگر متهمان سهم ندارد، متهم ح.‌ی در پاسخ به سوال قاضی که پرسید خودروی مازراتی خودرو پورشه و بنز متعلق به کیست پاسخ داد: این اموال متعلق به دو پسر معاون سابق قوه قضاییه است که با زمزمه وکیل، ادعای خود را اصلاح و نام م. ص. م را حذف کرد.

این متهم درباره مالکیت ۳۶ واحد ملک کامرانیه، ۲ ویلا در پلور، خودروهای لکسوس و ۲۰۷ اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفت که وکیلش به این سؤالات پاسخ می‌دهد، اما وکیل نیز از پاسخ به این سوالات خودداری کرد.

این متهم اجاره خانه‌ای در خیابان فرشته به نام خود را تایید کرد، اما درباره اینکه لوازم آن خانه چقدر ارزش داشته و اینکه هم‌اکنون کجا هستند، اظهار بی‌اطلاعی کرد. علاوه بر این موارد ح‌ی مدعی شد که بخشی دیگری از این اموال متعلق (مجموعه) بوده است.

در ادامه جلسه دادگاه قاضی پرسید که مجموعه دقیقا چه کسانی هستند؟

متهم در پاسخ به قاضی گفت: «دو فرزند معاون اول اسبق و من»

وی مبلغ پرداخت شده برای مواد مخدر از نوع گل را هم در ابتدا حدود ۳۰۰ میلیون برای ۲ سال عنوان کرد و در ادامه گفت: «مبلغ دقیق را نمی‌داند و کارشناس پرونده باید قیمت آن را اعلام کند.»

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898665

دیگر خبرها

  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • ماجرای خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • موضوع خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه‌قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی