Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ دبیر کنگره ملی شعر و داستان امربه‌معروف و نهی از منکر با اشاره به برگزاری این کنگره گفت: یکی از اهداف اصلی این کنگره جریان سازی و ایجاد یک نهضت اجتماعی فراگیر در احیاء فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه امروز است. - اخبار استانها -

حسین علاءالدین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  قم ، با اشاره به برگزاری کنگره ملی شعر و داستان امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی این کنگره جریان سازی و ایجاد یک نهضت اجتماعی فراگیر در احیاء فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته آیین انعقاد تفاهم‌نامه بین دبیرخانه دائمی کنگره ملی شعر و داستان امربه‌معروف و نهی از منکر و رادیو سراسری معارف برگزار می‌شود.

دبیر کنگره ملی شعر و داستان امربه‌معروف و نهی از منکر بیان کرد: هنر و به‌خصوص هنر شعر و داستان در ایجاد جریان‌های اجتماعی همواره در طول تاریخ نقشی بی‌بدیلی داشته‌اند و ما اگر بخواهیم فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه و به‌خصوص در میان جوانان نهادینه بشود راهی جز استفاده از ظرفیت هنر نداریم.

1600 گروه احیاگر امر به معروف در استان‌های کشور شناسایی شد20000 شورای امر به معروف در سراسر خراسان رضوی فعال می‌شودنماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری: احیای امر به معروف نباید به جلسات تشریفاتی ختم شود

علاءالدین ادامه داد: رسانه‌ها نیز نقش تعیین‌کننده و محوری دارند به‌خصوص رسانه ملی که به فرموده امام راحل باید به‌عنوان یک دانشگاه منادی و مروج فضائل و زیبایی‌ها در جامعه و کشور باشد.

وی گفت: رادیو سراسری معارف در ترویج معارف ناب اسلامی و ایجاد پیوند بین مردم و منابع اصیل دینی عملکرد موفق و قابل قبولی داشته است و در کنار دبیرخانه دائمی این کنگره در مسیر احیاء فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر از  تمام ظرفیت رسانه‌ای خود استفاده کرده است که این موضوع جای قدردانی و تشکر دارد.

دبیر کنگره ملی شعر و داستان امربه‌معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه با رادیو معارف سرآغاز مبارکی در جهت فعالیت‌های مشترک بین رادیو معارف و دبیرخانه دائمی کنگره ملی شعر و داستان امربه‌معروف و نهی از منکر باهدف ایجاد حلقه وصل بین نویسندگان و شعرای متعهد سراسر کشور و رسانه ملی است.

انتهای پیام/452/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فریضه امربه معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان ضمن تشریح برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان، گفت: ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان پیش‌بینی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرهنگ کریم اکبری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح کمیته‌های کنگره ملی شهدای کاشان، اظهار داشت: جلسات ستاد اجرایی ما 15 مورد بوده و در ایام پیش رو این جلسات فشرده‌تر برگزار می‌شود و 13 جلسه اندیشه‌ورزی تشکیل شده است.

وی از تدوین برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان خبر داد و افزود: بحث دیدارهایی که در سال گذشته با پیگیری کمیته‌ها انجام شد، با تمامی خانواده‌های شهدا، جانبازان 70 درصد، آزادگان و همسران شهدا دیدار انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان ابراز داشت: بیش از 200 هزار سند جمع‌آوری و اسکن و با 900 خانواده شهدا مصاحبه انجام شده است و بیش از 300 عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی هنری در قالب کنگره ملی شهدای کاشان گفت: یک اجلاسیه و 370 یادواره شهدا در کاشان برگزار شد و احیای مکان‌یادها نیز از دیگر اقدامات بوده است و این امکان نقاطی است که در زمان دفاع مقدس در کاشان استفاده‌های متعددی صورت گرفته است.

اکبری تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده است مدارسی که بیش از 10 شهید دارند، یادواره شهدای دانش‌آموز آن مدارس حتما برگزار شود و بحث مردمی‌سازی نیز در کنگره ملی شهدای کاشان نیز مورد توجه قرار گرفته به نحوی که 12 گروه مردمی رسانه‌ای پای کار کنگره ملی شهدای کاشان آمدند.

وی ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه عکس از سوژه‌های ویژه در قالب کنگره ملی شهدای کاشان تاکید کرد: هر قشر و طیف که بالای 100 شهید دارد، مقرر شده تا برای آن اقشار اجلاسیه برگزار شود و از سوی دیگر در 120 مدرسه کاشان نیز برنامه یادواره شهدا برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان افزود: شهرستان کاشان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در 32 یگان، لشگر و منطقه حضور موثر داشته و بیشترین حضور رزمندگان کاشانی نیز در لشکرهای مرتبط با استان اصفهان بوده است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی