Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله رئیسی دی دیدار با نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: از ابراز لطف و محبت همه شما عزیزان سپاسگزارم و انشاالله بتوانیم لیاقت دغدغه‌های شما را داشته باشیم. مردم نیازمند یک تغییر هستند و این تغییر باید در دولت و کسب و کار و زندگی مردم اتفاق بیفتد و این را از ما انتظار دارند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله رئیسی دی دیدار با نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: از ابراز لطف و محبت همه شما عزیزان سپاسگزارم و انشاالله بتوانیم لیاقت دغدغه‌های شما را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم نیازمند یک تغییر هستند و این تغییر باید در دولت و کسب و کار و زندگی مردم اتفاق بیفتد و این را از ما انتظار دارند.

وی در ادامه افزود: از همه عزیزانی که می‌توان مشارکت را بالا ببرند، خواهشمندم که با نفوذ بیان خود مردم را تشویق کنند و حضور حداکثری پشتوانه نظام و امنیت ملی است. نظام ما مبتنی بر رای مردم است و این اقدام برای مشارکت بسیار ارزشمند است و باید مردم را امیدوار کرد.

این کاندیدای ریاست جمهوری بیان کرد: در موضوع دولت و کسب و کار و مبتنی بر نظریه کارشناسان، امکانات کشور زیاد است و بسیار بهتر می‌توان این مسائل را مدیریت کرد. تمامی شما نمایندگان مجلس این امکانات کشور را می‌شناسید و زیبنده این کشور نیست که مردم آن با رنج زندگی کنند.

آیت‌الله رئیسی اظهار کردند: ما برای یک تحول در دولت به میدان آمده‌ایم و شاخص تحول ما نیز امام تحول‌آفرین ماست. سند تحول نیز بیانیه گام دوم‌ای است که رهبری هم وضع موجود و هم از آینده را در آن ترسیم کردند که باید تحقق پیدا کرده و اجرا شود. ما در اجرای عدالت عقبیم و به اجرای این مقوله در همه شئون نیاز داریم.

ایشان افزودند: ما شهروند درجه دو نداریم و همه شهروند درجه اول هستند و همه باید با همکاری یکدیگر و مشارکت مردم کار را به پیش ببریم. کشور ما نیاز به یک انسجام جدی دارد. ما اصحاب ما می‌توانیم، هستیم. مشکلات بسیاری وجود دارد، اما می‌توان بسیاری از موانع را به فرصت تبدیل کرد.

آیت‌الله رئیسی در پایان گفت: نظرات اقتصادی و اجتماعی و معیشت مردم شما نمایندگان سابق مجلس، بعد از انتخابات نیز باید ادامه داشته باشد و این جلسه یک آغاز است نه انجام. اینکه مسئله را تمام شده تلقی کنیم، اشتباه است و باید در انتخابات مسائل مختلف را پیش‌بینی کرد. ما به عنوان یک وظیفه عمل کردیم و پا به میدان گذاشتیم و این حضور با معنای مردم می‌تواند زمینه ایجاد یک دولت مردمی برای شکل‌گیری ایران قوی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 نمایندگان ادوار رقابت انتخاباتی تبلیغات انتخاباتی آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌سومین جلسه کارگروه پیاده سازی آمایش آموزش عالی با حضور معاون وزیر علوم در مازندران برگزار شد.

ایجاد کارگروه جدید درمدیریت برنامه ریزی ساماندهی رشته‌های مورد نیاز در آمایش سرزمینی و نیز ایجاد دانشگاه واحد و معین در مازندران در کارگروه پیاده سازی آمایش آموزش عالی از مصوبات این جلسه بود. 

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه و دولت سیزدهم ریل گذاری دانشگاه‌ها با رویکرد جدیدی برنامه ریزی و سیاست گذاری شده است، گفت: حکمرانی آموزشی بر پایه محور‌های دانش و اخلاق اصلاح و پایه گذاری شده است.

قاسم عمو عابدینی امروز در سومین نشست کارگروه پیاده سازی آمایش آموزش عالی و مدیریت طرح تحول در مازندران، آمایش رشته‌ها، ماموریت گرایی، اجرای طرح تحول دولت سیزدهم و ساماندهی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را از جمله مسئولیت‌های مهم این کارگروه عنوان کرد.

عمو عابدینی افزود: ماموریت‌گرا کردن دانشگاه‌ها، ساماندهی موسسات، کیفی‌گرایی مهارت‌افزایی و مدیریت منطقه‌ای، از اهداف و اولویت‌های طرح آمایش آموزش عالی است که به طور جد به دنبال اجرایی کردن آن هستیم.

معاون آموزشی وزارت علوم و تحقیقات با بیان اینکه هدف اصلی طرح تحول آموزش عالی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ایجاد دانشگاه دانایی‌ محور است، خاطرنشان کرد: رشته‌های دانشگاهی باید دارای پیوست اشتغال باشند و وجود رشته‌های دانشگاهی بدون توجه به ظرفیت‌ها، نیاز‌ها و آمایش آموزش عالی، بر تعداد فارغ‌التحصیلان بیکار در کشور افزوده است.

عمو عابدینی با اشاره به اینکه در طرح تحول آموزش عالی نیز، بورسیه شغلی در صنایع بسیار مورد توجه قرار گرفته است، افزود: رییس جمهور نیز در شورای اشتغال مصوبه‌ای ابلاغ کرد که براساس آن، تمام صنایع و شرکت‌ها موظف به استفاده از کار ورزان هستند.

استاندار مازندران نیز در این جلسه؛ به میانگین ۴۰ درصدی نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی در کشور اشاره کرد و افزود: بر این اساس نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی در مازندران ۲۰ درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

سیدمحمود حسینی پور  با بیان اینکه تعداد دانشگاه‌های دولتی در مازندران به هیچ عنوان مفید فایده نبوده است، خاطرنشان کرد: این امر باعث شد هم رتبه دانشگاه این استان در مقایسه با دانشگاه‌های ملی کاهش یابد و هم در مدیریت دانشگاه‌ها مشکلاتی دشته باشیم.

حسینی پور تصریح کرد: طرح در دست اقدام وزارت علوم با عنوان پیاده سازی آمایش آموزش عالی و مدیریت طرح تحول راهی برای برون رفت از مشکلاتی است که دانشگاه‌ها اکنون با آن مواجه هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه در پیاده سازی طرح تحول نباید به دنبال گزینه‌های غیر کارشناسی باشیم، تاکید کرد: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی، توانمندسازی دانشگاه مازندران هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی در دستور کار قرار گیرد.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه در طرح تحول باید از خواسته‌های صنفی و بخشی پرهیز و به خواسته‌های ملی توجه شود، گفت: باز تعریف و ساماندهی رشته‌های دانشگاهی متناسب با نیاز‌های توسعه‌ای مازندران باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • رویکردهای تازه قوه قضائیه در سند تحول
  • بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور
  • گلایه از خرابی جاده روستای یله گنبد بخش کوهین در قزوین
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • الگوی حکمرانی تولید تدوین شود/ اگر به مردم میدان داده شود جهش تولید اتفاق می‌افتد
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند