Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@22:01:18 GMT

گاز رسانی به ۷ روستای فریدون‌شهر تا زمستان ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۹۷۵۱

گاز رسانی به ۷ روستای فریدون‌شهر تا زمستان ۱۴۰۰

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: عملیات گازرسانی در فریدون‌شهر به هفت روستا در قالب خوشه اول در حال اجرا است.

سید مصطفی علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با عملیات گازرسانی به روستاهای فریدون‌شهر اظهار کرد: عملیات گازرسانی در فریدون‌شهر به هفت روستا در قالب خوشه اول در حال اجرا است، اما با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه، امکان مسیریابی و اجرای خط انتقال وجود نداشت که با بررسی‌های انجام شده از شبکه‌های موجود در استان لرستان قرار شد با انجام هماهنگی‌های لازم، برداشت صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شبکه‌های داخلی فریدون‌شهر در دست اقدام است و تا سه ماه آینده به اتمام خواهد رسید که توسط اداره گاز منطقه مراحل تست و آماده سازی شبکه نیز انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: خط تغذیه گاز نیز به زودی شروع می‌شود که امیدوارم با تلاش نماینده شهرستان فریدن و فرماندار فریدون‌شهر انتقال خط تغذیه که مهمترین بخش است، فراهم و در فصل زمستان این هفت روستا از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه ۱۳ کیلومتر خط انتقال باید انجام شود تا به ورودی روستای اسلام آباد برسد، گفت: عملیات گازرسانی در مناطقی صورت می‌گیرد که امکان عرضه خدمات پس از فروش و امکانات فنی وجود داشته باشد.

کد خبر 497638

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فریدونشهر پروژه گازرسانی فصل زمستان مناطق صعب العبور و کوهستانی گازرسانی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گازطبیعی روستاهای فریدونشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عملیات گازرسانی فریدون شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات

شهریار سرداری گفت: هفت پروژه شامل راه‌اندازی سایت‌های ارتباطی جدید و ارتقای سایت‌های موجود در یک ماه گذشته از امسال در نقاط مختلف روستایی استان تکمیل شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل افزود: پیش‌تر مجوز احداث و ارتقای ۳۵۹ سایت ارتباطی در نقاط مختلف استان اردبیل از سوی وزارتخانه به اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ شده بود که بر اساس آن تاکنون ۱۴۲ سایت با فناوری نسل چهارم (۴ G) راه‌اندازی شده و در مجموع ۲۹۰ روستای استان را زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار داده است.

او همچنین بر ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه جی‌نف (GNAF) از سوی اداره‌کل پست و همکاری بیشتر شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: اجرای این پروژه با عنوان کامل «پایگاه اطلاعات نشانی‌های مکان‌محور» از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند جهش بزرگی در نحوه خدمات‌رسانی و هوشمندسازی دولت ایجاد کند.

سرداری در ادامه با اشاره به حذف دکل ارتباطی که پیش‌تر در نزدیکی پل بسیج اردبیل قرار داشت، اظهار کرد: این اقدام نیز به دلیل عملیات عمرانی در آن محدوده انجام شده است که تلاش می‌شود با شناسایی مکان مناسب دیگر و جایگزینی آن، خدمات ارتباطی و پوشش مناسب اینترنتی برای ساکنان محل فراهم شود.

او تصریح کرد: برای پایداری شبکه ارتباطی استان اقدام‌های لازم به منظور تامین سوخت مخزن‌های ایستگاه‌های ارتباطات زیرساخت و مخابرات منطقه اردبیل انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل همچنین گفت: برقراری امنیت دستگاه‌های تابعه و جلوگیری از هر گونه نفوذ امنیتی به زیرساخت‌های فیزیکی، شبکه‌های داخلی و اینترنتی باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه باشد و در همین راستا ارایه آموزش‌ها و آگاهی‌های لازم به همه کارکنان در این زمینه ضروری است.



 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد