Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال ایران اولین بازی خود را در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی در گروه C روز ۱۳ خرداد با هنگ کنگ برگزار می کند و بازی بعدی خود مقابل بحرین، کامبوج و عراق را به ترتیب در روزهای ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد کرد.
در این میان ابهامی که وجود دارد این است که اگر تیم ملی در این بازی ها صاحب ضربه پنالتی شود، کدام بازیکن پشت توپ ایستاده و به عنوان پنالتی زن منتخب اسکوچیچ پنالتی خواهد زد؟ ناگفته پیداست بازیکنانی که در سطح ملی خود را مطرح می کنند توانایی های بالای فنی و تکنیکی دارند که پنالتی زدن نیز یکی از این فاکتورهاست اما تردیدی نیست که نواختن ضربات پنالتی در چنین بازی های حساسی، پتانسیل های خاصی از نظر روانی می خواهد که همین موضوع انتخاب را سخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس به نظر می رسد کریم انصاری فرد اگر در زمین باشد همچنان پنالتی زن اول تیم است و در غیاب او احسان حاج صفی پنالتی خواهد زد.
هر چند نفراتی چون مهدی ترابی نیز توانایی خود را در نواختن پنالتی نشان داده و در پرسپولیس به عنوان تیم باشگاهی اش نیز پنالتی زن اول است. به گونه ای که او بیش از ۸ پنالتی خود را در پرسپولیس به گل تبدیل کرده است. همین طور جهانبخش، طارمی و سردار آزمون نیز تبحر خود را در این مورد نشان داده اند. کما این که علیرضا جهانبخش در جام ملت ها پنالتی خود را تبدیل به گل کرد، مهدی طارمی در فصل های اخیر بیشتر از ۱۰ گل از روی نقطه پنالتی در لیگ پرتغال به ثمر رسانده و در این فصل نیز هر ۳ پنالتی خود را گل کرده است. سردار آزمون نیز این فصل از ۵ پنالتی ۳ تای آن را تبدیل به گل کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس فوتبال ملی کریم انصاری فرد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا رسیدن به‌عنوان قهرمانی در این فصل برایش بسیار دور از دسترس باشد. 

تصمیمات داوری در این دیدار باعث شد که بسیاری از بازیکنان بارسا، اعضای کادر فنی و هواداران این تیم به شدت به داور این بازی اعتراض کنند و اظهارات تندی را هم علیه او به زبان آوردند و به نظر می‌رسد که پیکه هم با آنها هم نظر است. 

این ستاره سابق بارسا با اشاره به صحنه مشکوکی که به عقیده بارسایی‌ها توپ لامین یامال از خط رد شده و پس از آن توسط آندری لونین دفع شد و همچنین صحنه برخورد کوبارسی با لوکاس واسکز که منجر به اعلام ضربه پنالتی به سود رئال شد صحبت‌هایی را مطرح کرد. 

پیکه در گفت‌وگویی در شبکه اجتماعی توییچ اظهار داشت: «هیچ خطای منجر به پنالتی‌ای روی واسکز انجام نشد. او پای راستش را به کوبارسی گیر داد و در عین حال گلی که بارسا به ثمر رساند هم کاملا درست و قانونی بود.»

دیگر خبرها

  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!