Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا جعفر طولابی روز دوشنبه در نشست نظارت بر تبلیغات انتخابات شهرستان اظهار کرد: تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا بیستم خردادماه سال جاری ممنوع می‌باشد و با متخلفین برخورد خواهد شد و تیم‌های عملیاتی جهت مستند سازی جرایم و تخلفات انتخاباتی، پیگیری و برخورد با تخلفات انتخاباتی تشکیل و از طریق مراجع قضایی و امحا آثار تبلیغات غیرمجاز کاندیدا پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرایط انتخابات در این دوره به سبب شیوع ویروس کرونا قدری متفاوت است و در فعالیت های تبلیغاتی بایستی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید و نظارت مستمر شود و عدم رعایت دستورالعمل ها و تهدید سلامت مردم، پیگرد قانونی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: هرگونه همایش، سخنرانی تبلیغاتی، تجمع انتخاباتی، و فعالیت های تجمعی در مکان های سربسته و مسقف برابر مصوبات ستاد ملی کرونا ممنوع می باشد.

طولابی اضافه کرد: با کاندیداهای شورای شهر و روستا، ستادهای تبلیغاتی آنها و همچنین مسئولین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری جلساتی توجیهی بمنظور هماهنگی لازم در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

وی همچنین بر پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و ایجاد نظم و انسجام فعالیت های تبلیغاتی کاندیداها و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تاکید شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لرستان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لرستان اخبار کنکور دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان