Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با استعفای اسماعیل خلیل زاده، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال موافقت و برای طی مراحل قانونی و تعیین جانشین به مجمع شرکت فرهنگی ورزشی استقلال منعکس کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال که چند روز قبل استعفای خود را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده بود، با موافقت وزیر ورزش و جوانان از این هیئت مدیره کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است جانشین خلیل زاده در هیئت مدیره استقلال به زودی معرفی می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال اسماعیل خلیل زاده لیگ برتر وزارت ورزش هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم بازیان رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مراسم آئین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید.

او ادامه داد: امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد. بعد از ۸ بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده کمتر از دو ماه، این واگذاری را به ثمر رساند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی تصریح کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند. یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هلدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلاً اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید. خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

کد خبر 6087426

دیگر خبرها

  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!