Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- آگهی‌های آنلاین این روز‌ها رونق خوبی پیدا کرده‌اند و بسیاری از معاملات به کمک همین آگهی‌ها صورت می‌گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم‌های مربوط به آگهی‌های مسکن و اجاره‌خانه را در محله‌های شمالی تهران و ارزان‌ترین محله‌های مشهد و همچنین خودرو‌های صفرکیلومتر و کارکرده را بررسی می‌کنیم؛ آگهی‌هایی که طی ۱۰ روز گذشته در سایت دیوار منتشر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متوسط قیمت مسکن در محله‌های شمالی تهران

قیمت یک مترمربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال ساخت در محله زعفرانیه تهران، طی ۱۰ روز گذشته ۱۱۶ میلیون و ۵۵۸ هزار تومان بوده است. هزینه‌ای که با آن می‌شود یک پراید ۱۳۱ صفرکیلومتر مدل سال ۹۸ را خرید. اگر شخصی قصد خرید یک آپارتمان ۸۰ متری را در این حوالی داشته باشد، باید ۹ میلیارد و ۳۲۴ میلیون تومان بپردازد.

متوسط هزینه اجاره‌نشینی در محله‌های شمالی تهران

مستاجران ساکن الهیه، برای اجاره کامل یک آپارتمان ۸۰ متری ماهانه  ۲۷ میلیون و ۴۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند. این رقم در دارآباد دوبرابر کمتر خواهد بود و اجاره آپارتمان‌های ۸۰ متری دو تا پنج سال ساخت ۱۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان تمام می‌شود. البته باید توجه کرد که اجاره کامل، حاصل مجموع اجاره ماهانه و سه‌درصد از مبلغ پول پیش است.

متوسط قیمت مسکن در ارزان‌ترین محله‌های مشهد

متوسط قیمت آپارتمان‌های دو تا پنج سال ساخت در شهر گلبهار، واقع در ۳۵ کیلومتری مشهد، چهار میلیون و ۷۵۸ هزار تومان است. با دوبرابر این پول یعنی حول‌وحوش ۹ میلیون و ۲۱ هزار تومان می‌شود در ابوطالب از چنین آپارتمان‌هایی خریداری کرد. محله‌ای که در مرکز کلان‌شهر مشهد قرار دارد.

هزینه اجاره‌نشینی در مشهد

اجاره کامل یک آپارتمان ۸۰ متری در بلوار توس مشهد، از ارزان‌ترین محله‌های این شهر، یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است. این رقم برای اجاره‌نشین‌های محله امیریه به سه میلیون و ۲۸۰ هزار تومان می‌رسد. هر دو محله در شمال‌غرب مشهد قرار دارند، اما اختلاف نرخ کرایه‌خانه در این دو منطقه برای هر ماه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خواهد بود.

خودرو‌های صفرکیلومتر ۴۰۰ تا ۶۵۰ میلیون تومان

دنا پلاس اتوماتیک، تنها خودرو ایرانی بالای ۴۰۰ میلیون تومان بازار است. با ۲۵۰ میلیون تومان پول بیشتر می‌شود چری تیگو ۵ را خریداری کرد.  قیمت‌های جدول زیر بر اساس بررسی میدانی معاملات در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی‌های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه‌داران و تماس‌های روزانه با فروشندگان استخراج شده است.

خودرو‌های دست‌دوم ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی

چانگان توسط شرکت سایپا مونتاژ می‌شود. خودرو اصالتا چینی که مدل صفرکیلومتر سال ۹۸ آن در بازار، امروز ۴۷۰ میلیون تومان قیمت دارد. اما مدل سال ۹۷ این خودرو که بیشتر از ۱۰ هزارکیلومتر مسافت طی کرده، در آگهی‌های سایت دیوار تا ۴۰۰ میلیون تومان هم قیمت خورده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: میلیون تومان هزار تومان ۸۰ متری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟

آپارتمان‌های بازار مسکن کلان‌شهر‌ها فارغ از تفاوت قیمتی با تهران، در متراژ هم با وضعیت مسکن پایتخت اختلاف چشمگیر دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، در بازار مسکن تهران، عمده تقاضا برای واحد‌های مسکونی با مساحت زیر ۸۰ مترمربع است که البته طی سال‌های اخیر به تناسب این مدل گرایش به خرید خانه، ساخت‌وساز‌ها نیز تا حدودی به سمت ساخت واحد‌های مسکونی یک خواب و حداکثر دو خواب پیش رفته است.

اما در کلان‌شهر‌ها هم ساخت و ساز‌ها دارای مساحت سه‌رقمی است و هم تقاضا کماکان واحد مسکونی بزرگ را مطالبه می‌کند.

در کلان‌شهر تبریز، متوسط قیمت مسکن بر اساس قیمت پیشنهادی فروشنده‌ها حدود ۳۵ میلیون تومان در مترمربع است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن در مناطق مختلف تبریز را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان