Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکاکو از کونته و هواداران اینتر قدردانی کرده است. 

روملو لوکاکو به عنوان بهترین بازیکن فصل 21-20 سری آ انتخاب شده است. 

به گزارش طرفداری، روملو لوکاکو در فصلی که گذشت، آمار 24 گل و 11 پاس گل را از خود ثبت کرد و نقش مهمی در قهرمانی نراتزوری داشت. این عملکرد خیره کننده از چشم کارشناسان دور نماند و لوکاکو در نهایت عنوان بهترین بازیکن فصل سری آ را به خودش اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاکو در توییتر خود به این موضوع واکنش نشان داد:

خدا بزرگ است. یک تشکر بزرگ از هم تیمی هایم، آنتونیو کونته و کادر فنی او. این یکی برای هواداران اینتر است. ممنون به خاطر تمام حمایت هایتان در این فصل. 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد قابل توجه پرسپولیسی ها؛ یک معلول مستمری بهزیستی را به حساب باشگاه پرسپولیس ریخت! دلایل 5 گانه استعفای اعضای هیات مدیره استقلال  شایعه تماس رامین رضاییان با رییس فدراسیون فوتبال هالند، کوادرادو و ادوارد مندی، بهترین های لیگ قهرمانان فصل 21-2020 تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 + سیدبندی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم

دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ پاریسی ها خاتمه یافت. شاگردان لوئیز انریکه در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۶-۴ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به نقل‌ از اکیپ؛ ناصر الخلیفی رئیس پاری سن ژرمن بعد از این پیروزی بزرگ در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

بازی کردم در این ورزشگاه اصلا آسان نیست. به دستاوردی که داشتیم، افتخار می کنم. ما فقط نماینده باشگاه نبودیم بلکه نماینده کشور فرانسه هستیم و این نتیجه مایه افتخار و غرور است. بعد از گل اول، این باور و احساس ایجاد شد که ما می توانیم به بازی برگردیم. امشب یکی از بهترین شب های دوران ریاست من در پاریس است. ما بهترین هواداران دنیا را داریم و این موفقیت را با کمک یکدیگر کسب کردیم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • یولیان برانت، بهترین بازیکن جدال دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس