Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «زندانی آسمان» اثر کارلوس روئیث ثافون با ترجمه علی صنعوی در نشر نیماژ منتشر شد. این کتاب قسمت سوم از چهارگانه «گورستان کتاب‌های فراموش شده» است. نویسنده در ابن رمان مقدمه‌ای رازآلود بیان می‌کند؛ برای اینکه ذهن خواننده برای ورود به فضایی تصورنشدنی فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب شش سال پس از «سایه باد» و سه سال بعد از انتشار «بازی فرشته» چاپ و در بازار نشر عرضه شد.

بیشتربخوانید

داستان ربات انسان نما را در «کلارا و خورشید» بخوانید

واقعه در بارسلون آن هم سال ۱۹۵۷ رخ می‌دهد. حدود دو سال از وقایع کتاب «سایه باد» گذشته است. خانواده سمپره در ایام کریسمس با وجود رونق اندک بازار فروش کتاب و فضای بی روح جامعه فرانکو زده اسپانیا دلیلی برای شاد بودن دارد. کودکی به نام «خولیَن» به جمع خانوادگی شان اضافه می‌شود. با ازدواج قریب الوقوع دوست و همکارنشان به نام «رومِرو دِتورس» مواجه می‌شوند.

در این میان مردی غریبه و مرموز به کتابفروشی وارد می‌شود و از آن‌ها تقاضایی عجیب دارد. او راز‌هایی مهیبی فاش می‌کند که در دو دهه گذشته تاریک شهر به خواب رفته اند. این مسئله همه چیز را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

حضور مرد غریبه، دانیِل و فِرمین را به ماجرایی وارد می‌کند که سرآغاز آن به ابتدای دهه چهل میلادی و ماه‌های ابتدایی حکومت فرانکو باز می‌گردد. در نهایت داستان به حقایقی مخوف می‌رسد که بناست رمان‌های «سایه‌ی باد» و «بازی فرشته» را در یک نقطه به هم برساند و مسیر زندگی آنان را برای همیشه تغییر دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب نشر نیماژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت گزارش‌های رسیدن پهپادها به آسمان اسرائیل | آغاز عملی درگیری

حملات پهپادی سپاه به اسرائیل از ساعاتی پیش آغاز شده است. در این میان برخی از کانال ها و منابع از شلیک ۱۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد انتحاری از سوی ایران به اسرائیل خبر داده اند.

گفتنی است که منابع اسرائیلی اعلام کردند، پهپادها ساعت ۱ بامداد به وقت محلی وارد آسمان اسرائیل خواهند شد. برخی منابع نیز از به صدا درآمدن اولین آژیر خطر در تل آویو و ورود اولین پهپادها به آسمان تل آویو خبر داده اند.

تصاویری نیز از درگیری پهپادهای ایرانی با پدافند صهیونیست‌ها در آسمان تل‌آویو منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده به تعویق افتاد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌ های درسی سال آینده از سه‌ شنبه
  • موج جدیدی از پهپاد های ایرانی وارد آسمان کرانه باختری شد + فیلم
  • دریافت گزارش‌های رسیدن پهپادها به آسمان اسرائیل | آغاز عملی درگیری
  • ۲۸ فروردین ماه آغاز ثبت نام کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • «ارض موعود» به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • استفاده‌ حداکثری از آب‌های سطحی همدان تا آغاز فصل زارعی+فیلم