Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@14:00:47 GMT

برگزاری دسته عزاداری هیات ۱۴ خرداد در همدان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۱۶۰۰

برگزاری دسته عزاداری هیات ۱۴ خرداد در همدان

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری دسته عزاداری هیات ۱۴ خرداد در روز سالگرد رحلت امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: از ستاد دیه استان نیز پیگیر آزادی تعدادی از زندانیان هستیم. 

به گزارش قدس آنلاین ، علی بقایی ظهردوشنبه در جمع خبرنگاران در سپاه ناحیه همدان ضمن تسلیت فرارسیدن سالگرد رحلت امام خمینی(ره) اظهار کرد: هر ساله بسیجیان همدان با فرارسیدن سالگرد رحلت امام(ره) برنامه‌ای در سطح شهر اجرا می‌کنند که این برنامه‌ جدای از برنامه‌هایی است که در محلات و مساجد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بقایی افزود:  سال‌های گذشته تا سال ۹۶ توفیق اعزام بسیجیان و اقشار مختلف مردم به مرقد حضرت امام(ره) را نیز داشتیم اما به دلیل همزمانی مراسم ۱۴ خرداد و برنامه تجدید بیعت با آرمان‌های امام و رهبر انقلاب با ماه رمضان توفیق حضور نبود و سال‌ گذشته نیز به لحاظ شرایط کرونا امکانپذیر نشد.

وی با بیان اینکه امسال نیز این برنامه در حرم امام راحل برگزار نمی‌شود گفت: سال گذشته دسته عزاداری ۱۴ خردادماه را نداشتیم ولی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) کمک‌های مومنانه و پخت صلواتی نان، آزادی زندانیان، فضاسازی شهر، برگزاری مسابقات فرهنگی از مکتب و وصیت‌نامه امام در دستور کار قرار داشت.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: امسال روز ۱۴ خرداد جمعه ساعت ۹:۳۰ صبح طبق سنوات گذشته تجمع مردم را در کانون بسیج جوانان داریم و دسته عزاداری ساعت ۱۰ صبح از مقابل کانون بسیج جوانان حرکت می‌کند.

بقایی بیانکرد: دسته عزاداری بسیجیان و اقشار مختلف مردم از کانون بسیج جوانان به سمت چهارراه خواجه رشید، بلوار خواجه رشید، آرامگاه بوعلی و پیاده راه بوعلی حرکت می‌کند و تجمع انجام خواهد شد.

وی سخنران تجمع عزاداران رحلت امام را حجت‌الاسلام مصطفی رستمی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند بزرگداشت امام (ره) برای ما جنبه اعتقادی، ایمانی، انقلابی، عاطفی و ملی دارد که بر این اساس از همه مردم دعوت می‌کنیم در این مراسم حضور چشمگیر داشته باشند. 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: 14 خرداد همدان دسته عزاداری رحلت امام ۱۴ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم استقبال مردم سمنان از رئیس جمهور در مسجد امام (ره) مرکز استان بیان کرد: آب مهمترین مشکل مردم استان سمنان است.

وی با بیان اینکه این استان تشنه است، گفت: امیدواریم که مسؤولان دولتی در زمینه تأمین آب مورد نیاز مردم اقدام جدی را صورت دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه دولت برای تأمین آب مورد نیاز مردم استان برنامه دارد، گفت: امیدواریم که این برنامه‌ها به خوبی اجرایی شود تا شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

مطیعی بیان کرد: مردم استان سمنان همواره در تمام انتخابات، راهپیمایی‌ها و صحنه‌ها حضور داشته و این امر می‌طلبد که مسئولان هم در راستای رفع مشکلاتشان اهتمام بیشتر داشته باشند.

کد خبر 6081781

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • گرفتار قضاوت نادرست مخاطبان شدم + فیلم
  • شکست خیبر برابر سایپا/ چادرملو در گیلان متوقف شد