Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی‏، ده‌ها فلسطینی روز دوشنبه با تجمع مقابل مقر اتحادیه روزنامه نگاران فلسطین در شهر رام الله ‏، اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به روزنامه نگاران را محکوم کردند.

این تجمع با فراخوان اتحادیه روزنامه نگاران و مقابل مقر این اتحادیه و در محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن روزنامه نگاران فلسطینی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر ابوبکر، رئیس اتحادیه روزنامه نگاران فلسطین در این تجمع اعتراضی اعلام کرد نظامیان اشغالگر با تصمیم رسمی دولت تروریستی خود روزنامه نگاران فلسطینی را هدف قرار می‌دهد.

او افزود: رژیم اشغالگر یوسف ابو حسین، روزنامه نگار فلسطینی را در غزه به قتل رساند و در کمتر از یک ماه گذشته بیش از ۲۵۰ نفر دیگر را در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه زخمی کرد.

این مقام فلسطینی تصریح کرد: رژیم اشغالگر در جریان تهاجم نظامی به نوار غزه ۳۳ نهاد رسانه‌ای و اطلاع رسانی را به طور کامل ویران و بیش از پنج موسسه دیگر را تخریب جزئی کرد. رژیم اشغالگر همچنین خانه‌های ۵۰ روزنامه نگار را تخریب کرد.

رئیس اتحادیه روزنامه نگاران افزود: رژیم اشغالگر این جنایت‌ها را در برابر دیدگان سراسر دنیا انجام داد. محاکمه جنایتکاران جنگی اسرائیلی به جرم ارتکاب جنایت هایشان علیه روزنامه نگاران را پیگیری خواهم کرد.

در این تجمع اعتراضی شماری از فعالان‏، شخصیت‌های سیاسی و نمایندگان سندیکا‌ها حضور داشتند و با سخنرانی‌های خود از عملکرد روزنامه نگاران فلسطینی تقدیر و با آنان در برابر حملات نظامیان صهیونیست ابراز همبستگی کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جنایات اسرائیل مسئله فلسطین اتحادیه روزنامه نگاران رژیم اشغالگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، هزاران نفر از مردم ترکیه با حضور در خیابان‌های شهر آنتالیا ضمن حمایت از مردم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

معترضان در این راهپیمایی همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

کد خبر 6086289

دیگر خبرها

  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه