Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بازی‌های تیم ملی ایران در بحرین در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: وقتی فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را دیدم اولین سوالی که به ذهنم رسید این بود که اسکوچیچ چگونه می‌خواهد این تیم را چیدمان کند و یازده نفر اصلی را انتخاب کند. جمعی از بهترین بازیکنان درجه اول فوتبال ایران که برخی از آنها در لیگ‌های معتبر اروپایی بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان بسیار خوبی داریم.

وی افزود: تنها چیزی که باعث نگرانی است نتایج دور رفت مسابقات است و اینکه بحرین و عراق همیشه ما را آزار داده‌اند. با این حال من به آینده و بازی‌های پیش‌رو خوش‌بین هستم اما نگران گذشته‌ام و نتایجی که با ویلموتس گرفتیم. در دور برگشت مسابقات اصلا نباید گل اول را از بحرین و عراق بخوریم چون در آنصورت همان داستان‌های همیشگی و فوتبال بحرینی و وقت‌کشی‌ها را شاهد خواهیم بود. ویلموتس نتوانست به خوبی از توانایی‌های بازیکنان ما در دور رفت و بازی با بحرین و عراق استفاده کند. سطح فوتبال ما بسیار بالاتر از عراق و بحرین است و باید بتوانیم در میدان مسابقه  از پس حریفان بربیاییم. 

مربی اسبق استقلال درمورد اینکه حق میزبانی ایران در دور برگشت رقابت‌ها به طور ناجوانمردانه‌ای گرفته شد، عنوان کرد: خوشبختانه مسابقات  بدون تماشاگر برگزار می‌شود و از سویی دیگر ما فوتبالیست‌های بزرگی در تیم ملی داریم اما نمی‌توان نگران کارشکنی مسئولان بحرینی برگزاری مسابقات  نبود.

طاهری در مورد اینکه تیم ملی بدون بازی تدارکاتی راهی بحرین شده، گفت: بازیکنان  تیم ملی از همدیگر شناخت خوبی دارند و در کنار هم در گذشته بازی کرده‌اند و در اردو هم در تمرینات کنار یکدیگر بوده‌اند و از سویی دیگر این نظر اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بوده که بدون بازی تدارکاتی راهی بحرین شوند و باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. فکر می‌کنم اسکوچیچ نمی‌خواست قبل از شروع مسابقات ترکیب تیم ملی دیده شود و او به نوعی تیم ملی را از دید حریفان مخفی نگه داشت تا قبل از شروع مسابقات حریفان نتوانند حتی ترکیب اصلی تیم ملی را بدانند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان

در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک اصفهانی‌ها به پایان رسید.

 گل اول تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۲+۹۰ توسط فردین یوسفی روی پاس ارشیا سرشوق به ثمر رسید. نکته جالب توجه اینکه گلزن و سازنده گل تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۶۹ وارد زمین شدند و با حضورشان در میدان زمینه پیروزی شاگردان محمد ربیعی را فراهم آوردند. البته این پایان کار نبود و تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۸+۹۰ با گلزنی محمدجواد محمدی اختلاف را به دو گل رساند و پیروزی‌اش را شیرین‌تر کرد. با پیروزی در این بازی ذوب‌آهن اصفهان ۳۳ امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد. آلومینیوم اراک نیز با ۳۰ امتیاز به رده دهم جدول تنزل یافت.

در دیگر مسابقه، ملوان از ساعت ۱۷ میزبان سپاهان بود که در این بازی هم اصفهانی‌ها با نتیجه دو بر یک پیروز شدند. گل اول بازی را ملوان در دقیقه ۱۱ توسط سلیمانی به ثمر رساند، اما شهریار مغانلو در دقیقه ۵۳ از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

 مغانلو در دقیقه ۷۴ گل دوم سپاهان را هم زد تا شاگردان مورایس دومین برد متوالی را کسب کنند. سپاهان با این پیروزی ۴۵ امتیازی شد و در رتبه سوم جای دارد. ملوان هم با ۳۸ امتیاز پنجم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • امامی و آذرپیرا در مقابل سیداکوف و تاج الدینوف در المپیک 2024
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم