Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرتیپ دوم پاسدار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان و سرتیپ دوم پاسدار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی اردبیل در خصوص حوادث اخیر در این دو شهرستان بیانیه مشترکی صادر کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

آستارا و اردبیل به لحاظ فرهنگ و تاریخ، آوازه‌ای دیرینه داشته و اهالی فهیم، ولایی و انقلابی این ۲ دیار از ایران اسلامی سرافراز، پیمان اخوت، همدلی، محبت و صمیمت دارند و ثابت کرده‌اند که در طول ادوار تاریخ، همواره در کنار هم و پشتیبان یکدیگر بوده و با اتحاد، مودت و برادری مشکلات را حل و فصل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم آستارا و اردبیل پیوند‌های قومی و زبانی و خویشاوندی دارند و برای یکدیگر ارزش و احترام فراوانی قائل هستند و اختلافات پیش آمده به هیچ عنوان شایسته مردمان این دو دیار نیست.

بسیاری از مردم این دو شهر برای کار، تحصیل، خدمات درمانی و تفریح به شهر‌های همدیگر رفت و آمد می‌کنندو در طول سالیان گذشته به صورت محبت آمیز و شایسته هر ایرانی، در کنار هم زندگی کرده‌اند.

فرماندهی انتظامی استان اردبیل و گیلان با محکومیت درگیری‌ها و اقدامات و فحاشی‌های اخیر صورت گرفته در فضای مجازی و حقیقی این موضوع را به دور از شأن اجتماعی و تاریخی مردمان با فرهنگ آستارا و اردبیل دانسته و عده‌ای معلوم الحال که قصد شعله‌ور کردن این اختلافات و از بین بردن صمیمیت و روابط خوب بین مردم این دو شهر را دارند، تذکر و هشدار جدی می‌دهد.

پلیس تأکید بر آرامش و آسایش فردی و اجتماعی داشته و دغدغه‌ای جز امنیت و آرامش و رفاه شهروندان، مسافران و هموطنان عزیز ندارد و مسئولانه و متعهدانه در سنگر تأمین، حفظ و توسعه امینت و آرامش ایفای نقش خواهد کرد که این مهم با تعامل، همدلی، هم‌افزایی و ارتباط صمیمی فی مابین فرماندهی انتظامی استان اردبیل و گیلان انجام خواهد شد.

بدیهی است؛ پلیس با هماهنگی مقام محترم قضائی در قبال هرگونه رفتار مجرمانه و مخل امنیت و آرامش فردی و عمومی چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اعم از تجمع، ایجاد مزاحمت، اخلال در تردد خودرویی و فراخوان‌های غیرقانونی، اقدام لازم معمول و با مسببان و محرکان با برخورداری از اقتدار قانونی به شدت برخورد خواهد کرد.

در پایان این بیانیه بر این موضوع مهم که امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، به پرهیز از هرگونه رفتار احساسی و هیجانی تأکید می‌گردد.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت اجتماعی فرمانده انتظامی آستارا و اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نبی‌الله قاسمی با اشاره به حادثۀ تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: راز مرگ تلخ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد

او اضافه کرد: یک کودک پنج ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارندۀ سلاح مجاز در حین بازی با سلاح به‌سمت خالۀ خود که حدود ۱۴سال دارد شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌نام آن‌ها است مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

او بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228165 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان