Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی با توجه به برنامه‌های مدون خود تا حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو، برخی از گزینه‌های المپیکی خود را به تورنمنت لهستان اعزام خواهند کرد تا آخرین ابهامات انتخاب مسافران المپیک برطرف شود.

رقابت‌های کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان طی روزهای ۱۸ و ۱۹ خرداد ماه در شهر ورشو برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تیم منتخب کشتی آزاد رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم (یک وزن بالاتر)، مصطفی حسین‌خانی و یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم، علیرضا کریمی، محمدحسین محمدیان و علی شعبانی در ۹۷ کیلوگرم و امین طاهری و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم روز ۱۶ خرداد به لهستان اعزام می‌شوند.

از سوی دیگر شاگردان محمد بنا هم باید در جام پیت لاسینسکی لهستان به میدان بروند تا در نهایت تکلیف برخی از ملی پوشان المپیکی روشن شود. البته با توجه به اینکه این تورنمنت طی روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد ما در ورشو برگزار می‌شود، فرنگی‌کاران منتخب ایران هم روز ۲۰ خرداد راهی این کشور می‌شوند.

طبق تصمیم کادر فنی کشتی فرنگی قرار است محمدهادی ساروی و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی، امین میرزازاده و علی اکبر یوسفی در ۱۳۰ کیلوگرم در لهستان به میدان بروند.

البته کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای بعد از بازی‌های المپیک توکیو هم برنامه‌های جامعی برای حضوری پر قدرت در رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ دارند. بطوریکه برخی از آزاد و فرنگی کاران جامانده از المپیک می‌توانند همچنان برای حضور در رقابتهای جهانی تلاش کنند. ضمن اینکه چند تورنمنت تدارکاتی هم برای کشتی‌گیران مدعی مسابقات جهانی در نظر گرفته شده که از آن جمله می‌توان به جام وهبی امره و یاشاردوغو ترکیه و همچنین جام یاریگین روسیه اشاره کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی فدراسیون کشتی کشتی آزاد کشتی فرنگی آزاد و فرنگی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمدعلی گرایی که مدت‌ها دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۷۷ کیلوگرم را در اختیار داشت، پس از مدت‌ها با تصمیم کادرفنی از این وزن المپیکی کنار گذاشته شد و نهایتاً این شانس را دارد که در وزن ۸۲ کیلوگرم، در مسابقات جهانی احتمالی ۲۰۲۴ کشتی بگیرد.

به گزارش فرهیختگان، گرایی که او را شاهین کشتی فرنگی و کاپیتان تیم ملی می‌دانند اما با فن «سنجاب پرنده» در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در خاطره‌ها مانده است. بهترین مقام گرایی بزرگ‌تر در این سال‌ها، سومی جهان بوده و شکست در رده‌بندی المپیک که از همین رو شاید او را برای شناسایی بهتر «برادر محمدرضا گرایی» بدانند.

پس از ماجرای پرتاب بطری آب در جریان مبارزه برادر کوچک‌ترش، محمدعلی عملاً به کنار رفت و پس از بخشش محرومیت هم نتوانست وفق مراد کادر فنی پیش برود؛ تا جایی که اکنون بهای آن بطری را با از دست دادن دومین المپیک متوالی زندگی‌اش، از دست بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898700

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی