Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی در جلسه مسوولان ستادهای انتخاباتی در استان کردستان تاکید کرد: اگر آرای مردم استان در این دوره  نسبت به گذشته بیشتر باشد وفاداری  مردم استان را  به نظام جمهوری اسلامی نشان خواهد داد.

وی بر تقویت جریان انقلاب، همدلی و همراهی جریان انقلاب تاکید کرد و افزود: با حرکت جهادی برای حضور همه جانبه مردم در پای صندوق‌های رای و شرکت در انتخابات تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان یادآورشد: با کنار گذاشتن مسایل فردی حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل، آرزوی امام و رهبری را به منصه ظهور برسانیم.

وی توهین و افترا نسبت به همدیگر را دور از اخلاق اسلامی دانست و گفت: در راستای حفظ جریان انقلاب و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی و اثبات ولایتمداری خود با همدلی و همراهی در کنار جریان انقلاب باشیم.

به گفته الله‌مرادی، راه انقلاب و راه ارزش‌ها دفاع از خون انسان‌هایی است که برای آن به شهادت رسیدند.

وی ضمن تاکید بر تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، به مسوولان ستادها توصیه کرد: با رقبای ستادها با احترام رفتار کنید و همدیگر را تخریب نکنید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: افرادی که در چهارچوب انقلاب حاضرند برای نظام جمهوری اسلامی کار کنند و نیز  افرادی که در غربت خدمات ارزشمندی به نظام کردند باید مورد توجه قرار گیرند.

وی بر انتخاب بهترین افراد در ستادهای انتخاباتی شهرستان‌ها و نیز جریان‌سازی برای ورود افراد جدید تاکید کرد.

الله‌مرادی یادآورشد: برخی تیشه به دست گرفته‌اند و درصددند تیشه به ریشه انقلاب بزنند و تمام رسانه‌های استکباری نیز علیه نظام فضاسازی می‌کنند.

وی اظهار کرد: همه ما نیروی انقلابی هستیم باید با ه‌ افزایی، همکاری و همدلی تلاش کنیم تا کاندیدایی اصلح از بین کاندیداها برای ریاست جمهوری سیزدهم انتخاب شود.

الله‌مرادی تاکید کرد: نباید همدیگر را تخریب کرد و خدمات دیگران را زیر سوال برد بلکه برای رضای خدا و بزرگان دین دست در دست هم دهیم  تا شرایط حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم کنیم و مردم بهترین کاندیدا را انتخاب کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس

کلیدواژه: اخلاق انتخابات کردستان مشارکت جریان انقلاب الله مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه روز ارتش در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،رژه نیرو‌های مسلح از ساعت ۸ صبح در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان آغاز شد.
نیرو‌های مسلح با برگزاری مراسم سان و رژه، اقتدار خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
این آیین با سخنرانی استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان و حضور برخی از مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
استاندار کردستان گفت: امروز در همه جای دنیا سخن از توانمندی، شجاعت و شهامت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده که مرهون هدایت رهبر معظم انقلاب است.
اسماعیل زارعی کوشا اظهار کرد: نظام اسلامی براساس فرامین رهبر انقلاب، امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد و کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند، خوشحال می‌کند.
زارعی کوشا تاکید کرد: پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فرو برد.
از ۲۱ فروردین و شهادت سپهبد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی به عنوان دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود