Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به نقل از روسیا الیوم، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جمع خبرنگاران و روزنامه‌نگاران اذعان داشت: "جامعه جهانی باید درک کند اگر گنبد آهنین ۱۲۰۰ موشکی که به سمت مراکز مسکونی در جبهه داخلی شلیک شدند، رهگیری نمی‌کرد، اکنون صدها کشته و ویرانی عظیم داشتیم."

وی افزود: آنچه قبلا در غزه دیدیم با آنچه در آینده خواهیم دید فرق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت اسرای ما و آتش بس طولانی مدت بخشی از شرایط بازسازی نوار غزه است که توسط تشکیلات خودگردان فلسطین و کشورهای جهان و منطقه اجرا خواهد شد. "

وی هشدار داد که "جنگ در لبنان خطرناک‌تر از غزه خواهد بود. آنچه در غزه دیدیم ۱۰ برابرش در لبنان خواهد بود."

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه درباره نحوه تعامل با غزه افزود: "من با آمریکایی‌ها، مصری‌ها و دیگر نمایندگان در جهان صحبت کردم و برای آنها روشن کردم که در کنار ورود کالاهایی اساسی از این قبیل غذا و دارو به غزه، ما خواهان این هستیم که بازسازی غزه با آتش‌بس طولانی مدت همراه باشد و سربازان اسیر ما به خانه بازگردند. "

وی عنوان داشت: "ما برای تقویت روابط با تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش خواهیم.

310 310

کد خبر 1520844

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بنی گانتس رژیم صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم

به گزارش جام جم آنلاین، سرلشکر عبدالرحیم موسوی در حاشیه رژه ۲۹ فروردین و در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم، بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.

فرمانده کل ارتش افزود: آنچه شما امروز دیدید گوشه‌ای از قدرت نیرو‌های مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح معمولا با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا می‌کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیرو‌های مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌ها زیادی است که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطر نشان کرد: این روز‌ها همه نیرو‌های ما در سنگر‌های دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • نامه وارده/ یک تشکر بابت درک شرایط کشور
  • لحظه هدف قرار گرفتن آنچه گفته می‌شود ریزپرنده بوده، در آسمان اصفهان (فیلم)
  • لحظه هدف قرار گرفتن آنچه که گفته می‌شود ریزپرنده بوده، در آسمان اصفهان (فیلم)
  • تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت
  • دوربین ثبت وقایع خودرو؛ مزایا، قیمت و هر آنچه باید بدانید
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • واکنش چد گیبل به آنچه در پایان راو اتفاق افتاد/ اخبار WWE