Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از دیدار و گفت‌وگوی رئیس اطلاعات مصر با رهبران گروه‌های فلسطینی در نوار غزه درباره بازسازی این باریکه و پرونده آشتی ملی خبر دادند.

خبرگزاری الشرق الاوسط مصر اعلام کرد که یک هیات بلند پایه مصری به ریاست عباس کامل، رئیس دستگاه اطلاعات این کشور با رهبران جنبش حماس به ریاست یحیی السنوار، رئیس این جنبش در نوار غزه و رهبران دیگر گروه‌های فلسطینی در نوار غزه دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، در این دیدار درباره تثبیت آتش‌بس و بازسازی مناطق متضرر شده غزه از جنگ اخیر گفت‌وگو شد.

الشرق الاوسط در ادامه گزارش داد که عباس کامل به دستور عبد الفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر به غزه سفر کرد و رهبران گروه‌های فلسطینی را در جریان تلاش‌های قاهره برای تثبیت آتش‌بس و بازسازی غزه قرار داد و با آنها درباره پرونده آشتی ملی فلسطین نیز رایزنی کرد.

طبق این گزارش، رهبران گروه‌های فلسطینی نیز در جریان این دیدار از نقش تاریخی مصر در حمایت از حق و حقوق ملت فلسطین و عبدالفتاح السیسی به دلیل تلاش در راستای حمایت از حقوق فلسطینی‌ها تشکر و قدردانی کردند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رهبران گروه های فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی صهیونیست‌ها از شعله‌ورشدن کرانه باختری بعد از اعتصاب

بعد از جنایت صهیونیست‌ها در اردوگاه نورشمس و اعتصاب سراسری در کرانه باختری، رسانه‌های عبری درباره شعله‌ور شدن اوضاع در این منطقه علیه رژیم اشغالگر هشدار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بعد از اعتصاب سراسری در کرانه باختری در پی فراخوان‌های حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی، رسانه‌های عبری امروز درباره شعله‌ور شدن اوضاع کرانه باختری بعد از جنایتی که نظامیان صهیونیست در اردوگاه شمس واقع در طولکرم انجام دادند، هشدار دادند.

وبسایت «آی 24نیوز» رژیم صهیونیستی در این زمینه اعلام کرد که جنبش فتح امروز در همه شهرهای کرانه باختری اعلام اعتصاب عمومی کرده و انجمن معلمان فلسطینی وابسته به تشکیلات خودگردان هم به این اعتصاب پیوسته‌اند.

این رسانه عبری تاکید کرد که در سایه این شرایط نگرانی زیادی درباره کشیدن شدن امور به سمت تنش‌های بیشتر و شعله ور شدن اوضاع در کرانه باختری وجود دارد.

بعد از 3 روز محاصره سنگین نظامیان رژیم اشغالگر علیه اردوگاه نور شمس در طولکرم واقع در کرانه باختری، صبح امروز منابع رسانه‌ای گزارش دادند که نیروهای دشمن به شکل جزئی از این اردوگاه عقب نشینی کرده‌اند.

هلال احمر فلسطین شب گذشته اعلام کرد که تعداد شهدای اردوگاه نورشمس در نتیجه تجاوزات وحشیانه نیروهای دشمن به 14 نفر رسیده است.

بر همین اساس درحالی که جنبش حماس فلسطین با تاکید بر اینکه جنایت اشغالگران در اردوگاه نورشمس بدون پاسخ نخواهد ماند، برای اعتصاب عمومی ضد صهیونیست‌ها در کرانه باختری فراخوان داده بود، سایر گروه‌های فلسطینی هم دست به اقدام مشابه زدند.

در همین راستا جنبش فتح با صدور بیانیه‌ای از مردم فلسطین خواست تا امروز یکشنبه دست به اعتصاب جامع و سراسری زده و درگیری و تقابل با اشغالگران را برای گرفتن انتقام خون شهدای طولکرم و نیز نوار غزه تشدید کنند.

این جنبش تاکید کرد که همه فرزندان ملت خود را به اتحاد و همبستگی و اعتصاب عمومی برای حمایت از مردم فلسطین در طولکرم و غزهِ عزیزمان دعوت می‌کنیم.

در پاسخ به این فراخوان‌ها، ساکنان کرانه باختری با محکوم کردن جنایت شنیع رژیم صهیونیستی در اردوگاه نور شمس در شهرهای «رام الله»، «نابلس»، «جنین» و «الخلیل» دست به اعتصاب سراسری زدند.

فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید تقابل با اشغالگرانفراخوان حماس برای اعتصاب عمومی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • چگونه رژیم صهیونیستی شکل گرفت؟ | در ارتش به یک هیولا تبدیل شدم
  • هیچ کشوری مثل قطر نمی‌تواند واسطه رسیدن به توافق مبادله اسرا باشد
  • نگرانی صهیونیست‌ها از شعله‌ورشدن کرانه باختری بعد از اعتصاب
  • بازی اختاپوس، بازی مرکب با هدف حذف بازنده
  • پاسخ ترکیه به گستاخی وزیر خارجه صهیونیستی درخصوص استقبال آنکارا از هنیه
  • برگزاری اولین نشست رهبران تونس، الجزایر و لیبی
  • تکذیب فشارها بر رهبران حماس برای ترک قطر
  • اردوغان در دیدار هنیه: کلید صلح منطقه ایجاد دولت فلسطینی است