Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@15:07:44 GMT

هیچ سریالی توسط سازمان سینمایی توقیف نشده

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۲۸۳۷

هیچ سریالی توسط سازمان سینمایی توقیف نشده

حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی، سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین توئیت خود نوشت: هیچ سریالی توسط این سازمان توقیف نشده زیرا موظفیم در مقابل فشارها، طرف پدیدآورنده را بگیریم.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از انتخاب، حسین انتظامی در این پیام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر افزود: هیچ سریالی توسط سازمان سینمایی توقیف نشده زیرا موظفیم پای مجوزهایی که می‌دهیم بایستیم و در مقابل فشارها، طرف پدیدآورنده را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



‏تنظیم‌گری (رگولاتوری) فقط امر و نهی به صاحب‌ اثر نیست بلکه دفاع از حقوق او هم است.

نیروی انتظامی دیروز (دوشنبه، ۱۰ خرداد) در پی توقیف سریال نمایش خانگی می خواهم زنده بمانم این توضیح را ارائه داد: این سریال ایراد «ماهوی، شکلی» و «محتوایی» داشته و داستان فاقد مستندات و بر مبنای «تخیلات» و «رویا پردازی» نویسنده بوده که نیازمند اصلاحات اساسی است که مراتب، به عوامل و سازندگان اصلی سریال ابلاغ گردید لذا علی رغم تعهدات اخذ شده در خصوص اعمال اصلاحات اقدامی صورت نگرفته است.

ناجا تصریح کرد: از آنجایی که در سکانس هایی از این سریال خانگی به پیشینه یک سازمان انقلابی و پیشکسوتانی که سالیان متمادی در خط مقدم صیانت و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی تلاش نموده و با نادیده انگاری ایثارگری هایشان در این سریال، به جایگاه و کارنامه درخشانشان توهین نیز شده است که وقایع تحریف شده در این سریال موجبات نگرانی و تکدر خاطر تعداد زیادی از بینندگان عزیز را فراهم آورده است. لذا، ادامه روند پخش این سریال در دست بررسی و رسیدگی است.

سریال می‌خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و به تهیه‌کنندگی محمد شایسته در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود و تاکنون ۱۴ قسمت از این سریال عرضه شده است.

داستان این سریال در دهه ۶۰ خورشیدی رخ می دهد و حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، امیر نوروزی، مهران احمدی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، ناهید مسلمی، آزاده صمدی، بهاره کیان افشار، فرید سجادی حسینی و مائده طهماسبی در آن بازی می‌کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سریال پول نیوز سریال خانگی وزارت ارشاد توقیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی از انباشت ۲۰ میلیون تن پسماند ساختمانی در قم

معاون سازمان حفاظت محیط‌ زیست قم گفت: ۲۰ میلیون تن نخاله ساختمانی در ۱۷ سال اخیر در ۴ سایت قم تخلیه و دپو شده و روند رشد آن ادامه دارد که جای نگرانی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید احمد شفیعی در نشست خبری تشریح اقدامات و برنامه‌های هفته زمین پاک که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد گفت: زمین یک نهاد اصلی در زیست‌بوم است که در قرآن بعد از کلمه الله بیشترین تهاتر را دارد.

معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست استان قم افزود: فاضلاب از عوامل عمده  آلودگی زمین است و یکی از مشکلات اصلی زیست‌محیطی قم، فاضلاب‌ها از جمله فاضلاب‌های صنعتی هستند.

وی گفت: سموم نباتی و کودهای شیمیایی نیز از عوامل آلودگی زیست‌محیطی هستند همچنین در حوزه پسماند نیز مشکلات بزرگی وجود دارد.

شفیعی بیان کرد: پنج نوع پسماند خانگی، صنعتی، کشاورزی، پزشکی و ویژه به چندین زیر کلاسه تقسیم می‌شوند که برای مدیریت هر کدام پروسه پیچیده‌ای وجود دارد، پسماند خانگی تفکیک شده، پسماندهای بیمارستانی مدیریت شده، پسماند کشاورزی عدد بالایی دارد که تحت دامپزشکی مدیریت می‌شود.

معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست استان قم عنوان کرد: دو نوع پسماند عمده در شهر وجود دارد اعم از نخاله‌های ساختمانی و پسماند عادی خانگی که باید مدیریت شود مصالح ساختمانی بالاترین حجم پسماند را تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: 20 میلیون تن نخاله ساختمانی در 17 سال اخیر در 4 سایت قم تخلیه و دپو شده است و روند رشد آن ادامه دارد که جای نگرانی است و باید به چرخه صنعت بازگردد.

شفیعی عنوان کرد: در حوزه شهری دفع مستقیم به صفر رسیده است؛  اما دفع غیرمستقیم وجود دارد 50 درصد پسماند شهری در قم تبدیل به کمپوست می‌شود اما 50 درصد باقی‌مانده که بر پایه پلیمر است که  از نفت ایجاد شده است در چرخه طبیعت تجزیه نمی‌شوند و به محیط‌زیست آسیب می‌زند.

معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست استان قم افزود: صنعت بازیافت در قم گسترش پیدا کرده است که اتفاق مثبتی است؛ اما مشکلاتی در حوزه آلودگی دارد که باید مدیریت شوند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نگرانی از انباشت ۲۰ میلیون تن پسماند ساختمانی در قم
  • توقیف تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»/ خواننده تیتراژ معرفی شد
  • جمع آوری روزانه ۷۰۰ تن زباله و پسماند خانگی در قم
  • افعی تهران؛ سریالی آشفته و فاقد انسجام
  • توقیف کامیون حامل ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در سرایان
  • از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی شد +فیلم
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • تبلیغ بین سریال‌ها دردسر ساز شد
  • اعلام موضع رییس جبهه اصلاحات در مورد بازگشت گشت ارشاد: این چه تدبیری است؟