Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:56:08 GMT

دلیل مخالفت اسکوچیچ با انجام بازی تدارکاتی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۳۰۴۴

دراگان اسکوچیچ درباره حضور تیم ملی فوتبال ایران در اردوی کیش اظهار داشت: روزهای خوبی را گذراندیم و ایده‌ها و سیستم‌های جدیدی را دنبال کردیم. ما مصدومیت جدی نداشتیم و خود را برای بازی‌های حساس در بحرین آماده می‌کنیم. دست‌اندرکاران زمین ورزشگاه المپیک کیش تلاش قابل ستایشی داشتند و حتی مشکل نور ورزشگاه را برطرف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زحمات آنها قابل قدردانی است و از این افراد تشکر می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تمامی بازیکنان لیست 26 نفره به بحرین می‌روند یا خیر، گفت: مشکلی نداریم که بازیکنانی بیشتر از لیست با خود ببریم. شرایط ما غیرقابل پیش‌بینی است و با کرونا، مصدومیت یا مشکلات غیرمترقبه‌ای مواجه هستیم. فکر نمی‌کنم بازیکن دیگری به تیم اضافه شود. حتی کارهای ویزای چند بازیکن را برای احتیاط انجام دادیم تا اگر اتفاقی پیش آمد، آنها را به لیست تیم اضافه کنیم. مطمئنم تیم فعلی به قدری خوب است که نتیجه خوبی در بحرین بگیریم.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد جدایی یک روزه محمدرضا اخباری از اعضای این تیم و پیوستن او به اردوی تراکتور بیان کرد: خیلی‌ها هستند که تلاش می‌کنند این موضوع را بزرگ و بغرنج جلوه بدهند. روزهای گذشته فیفادی نبود و ما فقط می‌توانستیم بازیکنانی از باشگاه‌ها قرض کنیم تا آنها را در اردوی تیم ملی داشته باشیم.

اسکوچیچ راجع به اینکه تیمش بدون دیدار تدارکاتی در اردوی جاری به مصاف حریفان خود می‌رود، خاطرنشان کرد: ما بر خلاف سایر تیم‌ها، چهار بازی در بحرین داریم و منطقی نبود در این شرایط آب و هوایی، بازی اضافه‌ای داشته باشیم. این موضوع به دلیل خستگی بازیکنان بود و ارتباطی به فدراسیون فوتبال نداشت. ما یک بازی بیشتر از سایر تیم‌های گروه داریم و نیاز نبود فشار را روی خودمان افزایش دهیم.

«هر کاری از دست‌مان برمی‌آمد، انجام دادیم و همچنان تلاش می‌کنیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: مشکلاتی وجود داشت، اما تمرکز خود را روی کارمان حفظ کردیم و افراد زیادی از ما حمایت می‌کنند. به خاطر آنها با انرژی کامل به بحرین می‌رویم و تیم خیلی خوبی داریم. به همه قول می‌دهم بازی‌های خیلی خوبی از تیم ملی خواهند دید. نمی‌توانیم در ورزشگاه در کنار مردم باشیم، اما همه شما مردم در تلویزیون همراه ما هستید و از ما حمایت می‌کنید. قول می‌دهم با ارائه بهترین عملکرد به ایران بازمی‌گردیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسکوچیچ تیم ملی فوتبال مقدماتی جام جهانی انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران

به گزارش ورزش سه، عظیمی که در این مسابقات با زدن 4 ضربه به تیر دروازه حریفان رکوردار است، در دیدار مقابل قرقیزستان علاوه بر توپی که به تیرک این تیم کوبید با یک شوت سرکش پای چپ، گل اول ایران را به ثمر رساند و به سبک «جود بلینگام» شادی کرد.

این بازیکن 22 ساله که در دیدار با بحرین هم موفق به گلزنی شد و آن را به حسین طیبی ستاره مصدوم تیم ملی تقدیم کرد، در مورد شادی بعد از گلش گفت: بعد از بازی مقابل بحرین، پسر کوچکی از مشهد در شبکه‌های اجتماعی به من پیام داد و گفت اگر گل زدی مثل بلینگام خوشحالی کن.

عظیمی افزود: ما اینجا هستیم که با فوتسال مردم را خوشحال کنیم به همین خاطر حس کردم چیزی بزرگتر از این نیست که این پسربچه را که پای تلویزیون نشسته و بازی تیم ملی را دنبال می‌کند خوشحال کنم و برایش خاطره و تصویر خوبی از تیم ملی بسازم، برای همین بعد از گل این شادی را با او شریک شدم.

دیگر خبرها

  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد