Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران گفت: پروژه "مدیریت دانش" می تواند نقشی محوری در ارتقاء سطح بهره وری نیروی انسانی در بانک داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حسن مونسان در نشستی با حضور رضا مظفری، رئیس اداره کل آموزش بانک، تاکید کرد: هر نسل از همکاران بانک ملی ایران در بخش های مختلف دارای تجربیات و آموزه های ذی قیمتی هستند که در صورت ثبت و انتقال این آموزه ها به نسل های آتی کارکنان، می توان شاهد جهش کارآیی نیروی انسانی در بانک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نکته مهم این است که در این روند، دانش و تجربه کارکنان به صورت کاربردی منتقل شود و مجموعه دانش و تجربیاتی که جمع آوری می شود، از چنان کارآیی و سهولت دسترسی برخوردار باشد؛ که برای نسل های آتی کارکنان، جاذبه لازم را داشته و توجه آن ها را برای استفاده از این میراث ارزشمند، برانگیزد.
عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران تاکید کرد: ضروری است تا تیمی متشکل از کارشناسان خبره و توانا، آموزه ها، دانش و تجربیات همکاران را تجزیه و تحلیل کرده و روند انتقال دانش را به درستی هدایت کنند.
رضا مظفری رئیس اداره کل آموزش بانک ملی ایران نیز در این دیدار گفت: در پروژه "مدیریت دانش"، ایجاد انگیزه در کارکنان برای انتقال دانش از اهمیت فراوانی برخوردار است. برای این مهم، باید ساز و کار انگیزشی کارآمدی در نظر گرفته شود.
وی افزود: پرهیز از موازی کاری با دیگر بخش های بانک در انتقال تجربیات نیز از مهم ترین محورهایی است که اداره کل آموزش در سر فصل های فعالیت تیم پروژه "مدیریت دانش" قرار داده است.
در این دیدار مجید دشتی مسئول گروه کارشناسی پروژه "مدیریت دانش"، گزارشی از اقدامات این گروه ارائه کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک ملی ایران مدیریت دانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی

شهردار ایلام گفت: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی است بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ افشین مظفری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با سردار سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهر ایلام اظهار کرد: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرم‌رودی است که امتداد آن از تقاطع بلوار شهید بهشتی به سمت جاده مهران است.

وی افزود: مشکلی که در اجرای پروژه وجود دارد تعریض دیوار حائل بین نیروی انتظامی استان و اداره بهزیستی است که نیاز به عقب نشینی دارد بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد که امید می‌رود هر چه زودتر انجام شود.

عبدالصاحب نادری، فرماندار ایلام اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری به مردم و مرتفع کردن مشکلات جامعه است که باید در اجرای آن امر اهتمام ورزیم.

وی افزود: توسعه معابر و خیابان‌های شهر یکی از وظایف شهرداری است، که در حال حاضر توسعه بلوار خرم‌رودی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که امید می‌رود با تعامل نیروی انتظامی و شهرداری این پروژه اجرایی شود.

سردار جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: اخلاق نیک و خوش رفتاری در برخورد با مردم و پیگیری امورات خداپسندانه و گره گشایی کارهای عام المنفعه از توفیقات مهمی است.

وی افزود: توسعه بلوار شهید خرم رودی برای رفاه حال مردم در تردد است که در زمره کارهای عام المنفعه قرار دارد و از اجرای آن استقبال می‌کنیم، اما بخشی از موضوع در معاونت مهندسی فراجا است که نیاز به رایزنی دارد و قطعاً تمام تلاشمان را به کار خواهم می‌گیریم تا با اجرای آن خدمتی به مردم استان ایلام داشته باشم.

وی با اشاره به مشکل مسکن کارکنان انتظامی استان، افزود: مدیریت شهری ایلام در صورت امکان شرایط تئاتر در املاک دو نهاد را حاصل کند.

کد خبر 747965

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • توان فنی - مهندسی ایران در جهان شناخته شده است
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری