Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد نوذری شامگاه دوشنبه در گفتگوی تلویزیونی با مردم استان اظهار داشت: انتخابات عرصه تعیین سرنوشت و مظهر اقتدار و قدرت ملی است و ما در این استان برای حضور در این رویداد مهم و برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور گسترده مردم آماده هستیم.

وی انتخابات را یک حماسه بزرگ سیاسی دانست و افزود: استان ایلام با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت ۴۲۰ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات داریم که از این میان ۱۰ هزار نفر رأی اولی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام تاکید کرد: در ۲۷ شهر و ۳۶۰ روستاهای استان ایلام انتخابات شورا برگزار می‌شود، در انتخابات چهار مقوله مهم امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را دنبال می‌کنیم.

نوذری با بیان اینکه ایلام همواره جزو استان برتر از نظر میزان مشارکت و حضور مردم در ادوار گذشته انتخابات بوده است، یادآور شد: از تمام ظرفیت‌های مهم استان چون سمن‌ها گروه‌های مردم نهاد، احزاب، فعالین سیاسی، مصلحان و بزرگان و معتمدان استان برای برگزاری یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۸۶ سازمان مردم نهاد و ۷۹ حزب سیاسی فعال در استان ایلام وجود دارد، بیان کرد: در این شرایط پایانی دولت به فرمانداران و بخشداران ابلاغ کرده‌ایم که در میان مردم باشند و مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه ملاحظات لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی در نظر گرفته شده است، گفت: در برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی ۷۷۱ شعبه را در فضای باز قرار داده و در مرکز استان نیز ۱۲۶ شعبه شهر ایلام تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وی گفت: تعداد شعب پیش بینی شده استان در انتخابات ۲۸ خرداد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و دسترسی آسان مردم به صندوق های اخذ رای، نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ایلام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ایلام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ ایلام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اخبار کنکور استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات