Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:53:46 GMT

هوادار – ملوان؛ امیدی که هنوز زنده هست

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۳۹۵۶

هوادار – ملوان؛ امیدی که هنوز زنده هست

در یکی از بازی های حساس هفته ی بیست و هفتم عصر امروز در استادیوم غدیر تیم هوادار با مربیگری غلامرضا عنایتی میزبان ملوان خواهد بود. 

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی فکر می کرد بعد از مشکلاتی که در مسیر حمایت از شاگردان غلامرضا عنایتی ایجاد شد و هم چنین فروش بازیکنان شاخص این تیم از جمله حمید کاظمی که در لحظه ی خروج از لیست تیم آقای گل بازی ها بود هوادار بتواند در جمع مدعیان قهرمانی بازی ها باقی بماند اما امروز هوادار تیم دوم بازی هاست و با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین و حتی ممکن است در صورت پیروزی در بازی عصر امروز صدرنشینی در لیگ یک را تجربه کند به این خاطر که تیم بادران در ساوه و در برابر خوشه طلایی بازی سختی را پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

و اما ملوان که 36 امتیازی و تیم دهم جدول بشمار می رود دست کم به روی کاغذ هنوز شانس های صعود به عنوان تیم دوم را از دست نداده است. جبران اختلاف 7 امتیازی با تیم دوم در فاصله 8 هفته مانده به پایان بازی ها امکان پذیر است به این شرط که شاگردان مازیار زارع از این پس هم در بازی های خانگی و هم در بازی های خارج از خانه حداکثر امتیازات را به دست بیاورند. ملوان که در بازی قبلی موفق به شکست فجر سپاسی شده بود در صورت شکست دادن هوادار یک گام دیگر به سمت تیم های بالانشین نزدیک می شود. حضور در نیمه های بالای جدول و دور شدن از استرس سقوط که در فصول گذشته همیشه به همراه ملوان بود برداشتن گام روبه جلو است هر چند برای ملوانی ها و انزلی چی ها بهترین اتفاق بازگشت به لیگ برتر است. آنها در فصل پیش رو هنوز امید خود را از دست نداده اند هر چند اگر به دلیل کثرت مدعیان و امتیازات از دست رفته این امر محقق نشود فوتبال ادامه خواهد داشت و در یک چشم بهم زدن فصل جدید از راه خواهد رسید و ملوان آنوقت فرصت خواهد داشت با استفاده از تجربیات فصل جاری برای بازگشت به لیگ برتر برنامه ریزی بهتری داشته باشد. آنهم با مازیار زارع جوان که نشان داد مربی ماجراجویی است. شکست تیم هایی چون فجر سپاسی که جز تیم های مدعی لیگ یک به حساب می آید و هم چنین نساجی در جام حذفی نشان داد مازیار زارع و ملوان با کمی چاره اندیشی و دور اندیشی بهتر می توانند برای رسیدن به خواسته های بزرگ برنامه ریزی کنند.

دسته یک هوادار تهران ملوان بندرانزلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک هوادار تهران ملوان بندرانزلی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان یکی از جذاب‌ترین و پرحاشیه‌ترین جدال‌های نیم فصل اول محسوب می‌شد. جایی که روی نیمکت هر دو تیم سرمربی متفاوتی حاضر بودند و یحیی گل محمدی و عبدالله ویسی روبروی یکدیگر قرار گرفته بودند.

در آن بازی که نفت آبادان موفق شده بود نیمه اول را برنده راهی رختکن شود، در ادامه این محمد عمری بود که بازی را برای سرخ‌ها با گل دیدنی‌اش به تساوی کشاند. هافبک تکنیکی نیم فصل اول پرسپولیس البته اکنون برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی ملوان بندرانزلی شده و در اختیار مهدی تارتار قرار دارد.

عمری در آن بازی در دقیقه 57 روی پاس گل امید عالیشاه و ضربه‌ای تمام کننده توانست قفل دروازه نفت آبادان را باز کرده و تیمش را به کسب نتیجه در این بازی امیدوار کند. در ادامه نیز گولسیانی از نقطه پنالتی گل دوم سرخ‌ها را به ثمر رساند اما تیم 10 نفره نفت آبادان در ثانیه‌های پایانی توانست بازی را به تساوی بکشاند.

اکنون محمد عمری در جمع شاگردان اوسمار قرار ندارد و در ملوان کار را دنبال می‌کند و باید دید در آبادان و استادیوم تختی کدام بازیکن قادر خواهد بود برای این تیم موفق به ثبت گل شود.

دیگر خبرها

  • معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار یک- پیکان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار صفر- پیکان صفر
  • گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار
  • ساعت پخش زنده بازی پیکان و هوادار از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم