Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@04:02:08 GMT

نامگذاری یک خیابان در لندن به نام «غزه»

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۴۰۶۱

نامگذاری یک خیابان در لندن به نام «غزه»

ساکنان منطقه ای در لندن نام یکی از خیابان های این شهر انگلیس را «غزه» گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اسپوتنیک، ساکنان منطقه کنینگتون در انگلیس نام «غزه» را روی یکی ازخیابان های لندن گذاشتند.

 

گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که گذاشتن نام غزه روی یکی از خیابان های لندن بیانگر محبت،عشق و حمایت آنها از ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لندن پایتخت انگلیس اخیرا شاهد تظاهرات اعتراضی ضد حملات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه  که 11 روز ادامه داشت، بوده است.

 

وزارت بهداشت فلسطین درغزه اعلام کرده بود که در نتیجه حملات صهیونیستی به نوار غزه 232 نفر از جمله 65 کودک و 39 زن کشته شدند و یکهزار و 910 نفر زخمی شدند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: لندن انگلیس نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»

 رئیس جمهور اسلامی ایران و نخست وزیر پاکستان پس از دیدار و رایزنی‌های خود، از یادمان نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران» رونمایی کردند.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی و شهباز شریف عصردوشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاوردها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

 سید ابراهیم رئیسی به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در صدر هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

رئیس‌جمهور پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان در نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور شرکت کرد.

رئیسی در این سفر همچنین با «آصف‌علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات می‌کند و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌گو خواهد داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • برنامه جهانی غذا: نیمی از ساکنان نوار غزه گرسنه هستند
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • نامگذاری یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»