Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:48:38 GMT

تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) نیاز محوری جامعه است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۴۲۶۵

تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) نیاز محوری جامعه است

« احمد طهرانی» روز سه‌شنبه در ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خیمنی(ره) در خمین افزود: مردم مومن و بصیر کشور در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی همچنان به آرمان‌های نظام اسلامی وفادار هستند و نهضت خمینی کبیر توانست به الگویی برای همه کشورهای مسلمان تبدیل شود.
وی بیان کرد: ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در چهاردهم خرداد سال ۶۸ و به شهادت رسیدن شمار زیادی از مردم در قیام خونین ۱۵ خرداد از سوی رژیم ستمشاهی از رویدادهای مهم تاریخی کشور هستند که هرسال به همین مناسبت‌ها آیین‌هایی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا برگزاری برنامه های ملی و مذهبی در این راستا را امسال تحت تاثیر قرار داده است و ویژه برنامه گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در بیت تاریخی امام راحل مانند پارسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چهاردهم  خرداد ماه سال جاری  ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار می‌شود.
فرماندار خمین اظهار داشت: در این برنامه برخی از مسئولان استانی و اعضای شورای اداری شهرستان خمین با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی حضور دارند و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز سخنرانی می‌کند.
طهرانی گفت: دستگاه‌های متولی به‌ویژه در امور فرهنگی متناسب با جامعه هدف خود نسبت به اجرای برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل اقدام کنند.
مدیر بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین نیز درنشست  این ستاد با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی از صبح امروز با غبار روبی محل تولد امام راحل آغاز می شود، گفت: برنامه‌های ارتحال امسال در بیت امام (ره) به‌دلیل بیماری کرونا با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام  سید «جواد رضوی» ادامه داد:  تجددید میثاق روحانیان و دانشجویان شهرستان با امام خمینی(ه)، معرفی کتاب‌های امام راحل در فضای مجازی، برگزاری برنامه برخط ارتحال، عصر شعر « فراق یار» و گردهمایی شوراهای حل اختلاف استان در بیت تاریخی امام راحل از جمله برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در خمین است.
وی افزود: اندیشه‌ها، اهداف و مسیر روشن انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)  در سیره فکری و عملی رهبر معظم انقلاب  مشهود است و  تداوم بخش حقیقی راه امام راحل (ره) است.
مدیر بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین اظهار داشت: تفکرات، اندیشه‌ها و مبارزات امام خمینی (ره) الگوی مناسبی برای ملت ایران و جهان اسلام است.

امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی در ۱۴ خرداد سال ۶۸ به ملکوت اعلی پیوست و پیروانش در ایران و دیگر کشورهای اسلامی هر سال این روز را با برگزاری مراسمی گرامی می‌دارند.

برچسب‌ها قیام ۱۵ خرداد ویروس کرونا استان مرکزی خمین امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد ویروس کرونا استان مرکزی قیام ۱۵ خرداد ویروس کرونا استان مرکزی خمین امام خمینی اخبار کنکور گرامیداشت سالگرد ارتحال بیت تاریخی امام انقلاب اسلامی امام خمینی ره امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)

دریافت 16 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این ویدئو روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش را ببینید.

کد خبر 845105 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه رهبر معظم انقلاب دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران