Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز در مراسم اهدای ۴۵ دستگاه تبلت  از سوی سرپرستی بانک سپه استان اردبیل به دانش‌آموزان کم‌برخوردار، از تمامی ارگان‌ها و نهادهایی همچون بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، موسسه خیریه آموزشی و مردم بخاطر همیاری و همکاری در تهیه ابزارهای هوشمند برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین ضمن قدردانی از ایثار و فداکاری معلمان و مدیران در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: در تاریخ آموزش و پرورش مشارکت والدین، معلمان و مدیران برای ادامه چرخه تعلیم و تربیت توصیف‌ناپذیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اقدام مهم وزارت آموزش و پرورش در ایجاد شبکه شاد، بیان کرد: استان اردبیل از بابت حضور دانش‌آموزان در شبکه شاد خوب عمل کرده ، طوری‌که ۲۰۰ هزار و ۶۵ نفر از دانش‌آموزان که ۸۸ درصد از دانش‌آموزان استان را شامل می‌شوند در شبکه شاد فعالیت آموزشی و پرورشی دارند.

ناصری افزود: ۱۲ درصد از دانش‌آموزان هم در مناطق روستایی و عشایری حضور دارند که برای آنها آموزش بصورت حضوری ارائه شد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای تبلت آموزش پرورش اردبیل ویروس کرونا شبکه شاد آموزش و پرورش استان اردبیل دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل آموزش و پرورش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اراک که به مناسبت هفته مشاغل برگزار شده است، گفت: مکلف هستیم تا پایان برنامه هفتم تعداد هنرآموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش را به ۵۵ درصد دانش آموزان برسانیم. همچنین تلاش برای کاستن از رشته‌های نظری و سوق دادن دانش آموزان به سوی رشته‌های اشتغال آفرین، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

دبیر نمایشگاه هم گفت: نمایشگاه از یکم تا پنجم اردیبهشت از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۷ برپا است. البته دانش‌آموزان تا ساعت ۱۴ از نمایشگاه بازدید می‌کنند و پس از آن بازدید برای عموم آزاد است.

فراهانی افزود: پیش بینی می کنیم حدود ۸ هزار دانش‌آموز از  ۳۵ هنرستان از نمایشگاه بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  •  اهمیت اجتناب ناپذیر برنامه های آموزشی و تربیتی در حیات آموزشی دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش