Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@14:14:44 GMT

درود به شرافت پرویز پرستویی و علی کریمی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۴۵۱۴

درود به شرافت پرویز پرستویی و علی کریمی

شاید خیلی‌های دیگر هم در این کار خیر سهیم اند، اما اسمی از آن‌ها در میان نیست و یا حداقل این که ما آن‌ها را نمی‌شناسیم اماحرکت انسان‌دوستانه رسول خادم، علی کریمی، پرویز پرستویی و... نشان می‌دهد که آن‌ها نسبت به جامعه خود بی‌تفاوت نیستند.

شاید خیلی‌ها تمکن مالی بیشتری هم داشته باشند، اما روحشان هم خبر ندارد که هزاران دانش آموز بی بضاعت در نقاط مختلف این کشور به خاطر نداشتن تبلت یا گوشی در شرایط کرونایی نمی‌توانند ادامه تحصیل بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار خوب را باید گفت و نوشت کاری که علی کریمی عزیز همراه با پرویز پرستویی و رسول خادم و با همراهی احسان علیخانی و تیمش والبته زیر نظر موسسه خیریه حضرت علی علیه السلام انجام دادند، یک کار صددرصد خداپسندانه و انسانی است که حتماً باید از آن تقدیر کرد. همه ما وظیفه داریم درانتشار این قبیل خبر‌های مثبت و انساندوستانه کوشا باشیم تا حداقل از این طریق دین خود را ادا کرده باشیم.

آفرین بر شرافت علی کریمی، پرویز پرستویی، احسان علیخانی و رسول خادم دوست داشتنی که در تمام روز‌های سخت در کنار مردم خوب ایران بودند.


خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی کریمی پرویز پرستویی رسول خادم پرویز پرستویی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم

پرویز مظلومی سرمربی سابق و عضو پیشین هیات مدیره استقلال به واگذاری باشگاه استقلال به شرکت های پتروشیمی واکنش نشاند داد و در مورد آن صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرویز مظلومی در مراسم اختتاميه جشنواره قهرمان ايران در جمع خبرنگاران گفت: یکی از خوبی‌های خصوصی سازی تیم های استقلال و پرسپولیس این است که دیگر حداقل در آسیا حذف نمی‌شویم. این تیم‌ها جاهایی رفتند که به آینده آنها امیدوار هستیم. از امروز به بعد این دو تیم در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویدئوی پرویز پرستویی از پسران خاوری همه را شوکه کرد + ویدئو
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟