Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تعداد ۳۴ هزار و ۱۹ رأی اولی واجد شرایط در استان کرمانشاه حضور دارد و تعداد ۱۹۴۲ شعبه کار رأی‌گیری را انجام می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرمانشاه، مردم استان کرمانشاه همپای مردم سراسر کشور روز 28 خرداد امسال پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شدند.

برگزاری انتخابات 28 خردادماه سال جاری از آن جهت اهمیت دارد که سیزدهمین رئیس جمهور ایران انتخاب و اعضای شوراهای شهرها و روستاها نیز مشخص می‌شود و مشارکت مردمی تیر خلاص به ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مردم ولایتمدار کرمانشاه بر این باورند که حضور و مشارکت حداکثری علاوه بر عزت و اقتدار ایران در میدان دیپلماسی و منطقه‌ای، جهان و حل مشکلات اقتصادی و داخلی از  محوری‌‌ترین ارکان مردمی برخوردار است و بر این اساس حضور خود را در پای صندوق‌های رای را لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می‌دانند.

مردم کرمانشاه با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری به دشمنان انقلاب می‌گویند شما می‌گویید در انتخابات شرکت نکنید و ما هم می‌گوییم که با تمام توان و حضور حداکثری به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت می‌کنیم.

امام خامنه‌ای در صحبت‌های اخیر خود فرمودند دشمنان از همه امکانات خود استفاده می‌کنند تا انتخابات مایه سرشکستگی ملت شود و برخی هم در داخل دانسته یا ندانسته حرف بدخواهان را ادامه می‌دهند اما بنده بسیار امیدوارم که به لطف خداوند و با همت ملت، این انتخابات مایه آبرو و عزت کشور شود.

انتخابات 1400| عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه: دولت جوان و انقلابی "دردمند" مردم می‌شود / مردم از اشرافی‌گری برخی مسئولان خسته شده‌اندانتخابات 1400| دبیر حزب موتلفه استان کرمانشاه: ‌مردم باید به "‌انتخاب احسن و اصلح" توجه کنند/ به رئیس‌جمهور‌ جهادی نیاز داریمانتخابات 1400| نماینده مردم کرج: "رئیسی" دولت انقلابی ‌را تشکیل می‌دهد / امیدواریم با انتخاب اصلح مسیرهای نادرست ‌تغییر کند

اکنون مسئله فوری و اصلی کشور، اقتصاد است و نامزدها باید برنامه‌ها و راه‌حل‌های خود برای حل مشکلات اقتصادی را به مردم ارائه و آنها را قانع کنند که توانایی حل مشکلات اقتصادی را دارند.

جلیل بالایی، دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه یک میلیون و 577 هزار و 639 نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 780 هزار و 322 نفر زن و 797هزار و 317 نفر مرد هستند گفت: در انتخابات پیش رو 34 هزار و 19 رای اولی در سطح استان داریم که از این آمار 16 هزار و 715 نفر زن و 17 هزار و 304 نفر مرد هستند. 

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تعداد شعب اخذ رای هزار و 942 شعبه است که از این تعداد 953 شعبه شهری و 989 شعبه روستایی است عنوان کرد: یک هزار و 55 شعبه به صورت ثابت و 887 شعبه به صورت سیار دایر است.

وی بیان کرد: برای شعب و ستادهای پیش‌بینی شده حدود 50 هزار نیرو در قالب هیات‌های اجرایی، نمایندگان فرمانداران، ناظرین شوراها و شورای نگهبان، بازرسان، محافظان، رانندگان و نیروهای پشتیباتی و خدماتی در استان سازماندهی و مسئولیت اجرا، نظارت، حفاظت و خدمات شعب را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/833/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری 96 انتخابات ریاست جمهوری 96 استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه به صورت کاملا الکترونیک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز_ پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دور نخست انتخابات در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تکلیف ۵ حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد و رقابت ۴ نامزد برای کسب ۲ کرسی باقی‌مانده کرمانشاه به دور دوم کشیده شده که به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس اختیارات قانونی در دور دوم می‌توانیم ۳۰ درصد صندوق کمتر داشته باشیم، اما در دور دوم انتخابات هم همانند دور اول، ۶۵۴ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

رئیس انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه به صورت کاملاً الکترونیک برگزار می‌شود.

شعبانی اضافه کرد: آموزش‌های لازم در این راستا به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و همچنین در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

وی گفت: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 745675

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • تمساح خونی و رکورد شگفت‌انگیز یک فیلم اولی
  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد
  • تمساح خونی و تأثیر جواد عزتی بر فروش 100میلیاردی/ رکورد شگفت‌انگیز یک فیلم اولی
  • کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره