Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@16:03:52 GMT

آغاز کارگاه‌های آموزشی مؤسسات قرآنی در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۵۰۵۵

آغاز کارگاه‌های آموزشی مؤسسات قرآنی در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی رئیس دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از آغاز کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی مؤسسات قرآنی در استان خبر داد.

علی اصغر نودهی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه از صبح ۱۱ خردادماه کارگاه‌های آموزشی جهت توانمندسازی مؤسسات قرآنی آغاز شده است، افزود: اساتید این دوره آموزشی کشوری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان این که این برنامه شامل ۳ کارگاه مبانی سواد فضای مجازی و رسانه، تولید محتوای فضای مجازی با تلفن همراه(عکاسی، ساخت پوستر و کلیپ)، کارگاه مهارت‌های مذاکره و اصول تعاملات اجتماعی و فن بیان است، گفت: این کارگاه‌ها در دانشکده علوم قرآنی برگزار می شود.

وی با تأکید براینکه کارگاه‌های آموزشی به صورت حضوری در بجنورد برگزار می‌شود، ادامه داد: انتخابات مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل قرآنی نیز امروز ساعت ۱۶ و ۳۰ الی ۱۸ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از این بنا بود تا این انتخابات در ۲۲ فروردین‌ماه سال جاری برگزار شود اما به دلیل وضعیت قرمز شیوع کرونا در سطح استان انتخابات در تاریخ مذکور لغو شد، اظهار کرد: این مجمع با دعوت از ۴۸ مؤسسه عضو که دارای پروانه فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی هستند برگزار می‌شود.

نودهی افزود: در این مجمع پس از بررسی و تصویب صورت‌های مالی اتحادیه در سال ۹۹ نسبت به برگزاری انتخابات هیئت مدیره و هیئت بازرسی استان نیز اقدام خواهد شد.

رئیس دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به این که ۱۳ داوطلب برای عضویت در هیئت مدیره و پنج داوطلب نیز برای عضویت در هیئت بازرسی ثبت نام کردند، تصریح کرد: در مجموع از میان نامزدهای واجد شرایط پیشنهاد شده از سوی مؤسسات عضو اتحادیه برای مدت سه سال، پنج نفر به‌عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و سه نفر عضو علی‌البدل شناخته می‌شوند و برای انتخاب هیئت بازرسی نیز سه نفر به‌عنوان بازرس اصلی و یک نفر به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری خراسان شمالي موسسات قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی کارگاه های آموزشی برگزار می شود خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، سید رضا احمدنیا مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان با تاکید بر مدیریت سفر و مصرف بنزین توسط شهروندان و مسافران اظهار داشت: با آغاز تعطیلات و افزایش سفرهای نوروزی به استان، مصرف بنزین در مرکز استان و نواحی تابعه نه درصدافزایش یافته است.

وی افزود: با آغاز تعطیلات نوروزی مصرف بنزین از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ لغایت چهارم فروردین ماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۹ درصد رشد داشته و در حال حاضر متوسط مصرف بنزین روزانه به ۱ میلیون و ۱۵۷ هزار لیتر رسیده است. که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹ درصد رشد یافته است.

وی افزود:در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ ، بیش از ۱ میلیون و ۵۵۰ هزار لیتر بنزین در استان مصرف شد که رکوردی بی‌سابقه در مقدار مصرف بنزین کل استان به‌شمار می‌آید.

خبرنگار: فواد چاهی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225409 برچسب‌ها بنزین عید نوروز

دیگر خبرها

  • تهدید بمب گذاری در بیش از ۵۰ مؤسسه آموزشی در پاریس
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • تدارک تمهیدات ایمنی و بهداشتی برای حضور خانواده‌ها در محفل قرآنی