Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بیست و چهارمین رویداد سه‌شنبه‌های ریلی امروز با محوریت موضوعاتی نظیر سامانه مدیریت توقفات قطارهای کنترل ترافیک مرکزی، مقابله با خُردگی اتصالات ریل و تراورس و افتتاح مرکز جهادی پیشرفت اداره کل راه‌آهن کرمان با نام سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت راه‌آهن اظهار داشت: در مرکز اسناد و کتابخانه راه‌آهن 220 هزار سند، دیجیتال شده است و در حال حاضر قابلیت دسترسی به کارهای انجام شده گذشته به صورت نسخه الکترونیک فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید رسولی با بیان اینکه ‌تلاش کرده‌ایم نقش‌آفرینی راه‌آهن در توسعه کشور افزایش یابد، تأکید کرد: ضرورت دارد بهره‌وری در راه‌آهن ارتقاء یابد و هزینه‌های راه‌آهن منطقی شود‌.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: راه‌آهن به عنوان سازمانی هوشمند، توسعه‌یافته و بالغ از همه ظرفیت‌های موجود در کشور با محوریت مرکز جهادی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه 24 تیر 1400 مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن یک ساله می‌شود، گفت: در این مرکز فعالیت‌های مشترک و جمعی بوده است، در کارگروه‌های تخصصی که شکل گرفت، 8 کارگروه از 26 کارگروه در سال 99 به نتیجه رسید و 30 مسأله اولویت‌دار راه‌آهن برای بررسی و رفع، در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل راه‌آهن اظهار داشت: اقدامات انجام شده در این حوزه سفارشی نبود و اینگونه نبود که در قالب قرارداد با شرکتی موضوع را پیش ببریم بلکه از درون مجموعه کارها مدیریت شد.

رسولی با تأکید بر اینکه سعی شده است موانع بهره‌وری در راه‌آهن بررسی شود،‌بیان کرد: اصلاح آئین‌نامه بلیت اداری نیز به تصویب رسید و از امروز ابلاغ می‌شود و در این باره همه کارکنان تجمیعی و غیر تجمیعی راه‌آهن مشمول بلیت رایگان می‌شوند.

* جابه‌جایی سالانه‌ 2 میلیون تن بار در ‌راه‌آهن منطقه کرمان

در این مراسم، مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن کرمان توسط مدیرعامل راه‌آهن در قالب ویدئو کنفرانس‌، به بهره‌برداری رسید.

‌در ادامه این مراسم، مدیرکل راه‌آهن کرمان اظهار داشت: تلاش کرده‌ایم مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن کرمان کاربردی و عملیاتی باشد و فقط یک اتاق با یک تابلو نباشد.

مجید ارجونی اضافه کرد: ارتباط با دانشگاه‌ها را آغاز کرده‌ایم و طرح‌ها به زودی عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل راه‌آهن کرمان اظهار کرد: سالانه 2 میلیون تن بار در راه‌آهن کرمان جابه‌جا می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان راه آهن کرمان سعید رسولی مدیرعامل راه آهن فارس بلیت قطار بلیت رایگان قطار مدیرکل راه آهن کرمان مرکز جهادی پیشرفت راه آهن کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود

بهرام عین الهی وزیر بهداشت در بازدید از مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان ضمن بیان اینکه درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است، ابراز داشت: در حال حاضر دارو و درمان سرطان‌ها بار مالی گزافی بر دوش خانوار‌ها تحمیل می‌کند که به دنبال کاستن از این درد و رنج برای خانواده‌ها هستیم.

وی ضمن بیان اینکه طی دولت سیزدهم دستگاه‌های جدید و پیشرفته برای چرخه درمان به کشور وارد شده است، افزود: با توجه به اینکه فرد سرطانی توان کار ندارد ورود این دستگاه‌ها می‌تواند ضمن تسریع روند درمان به کاهش هزینه‌ها نیز کمک کند.

وزیر بهداشت ضمن بیان اینکه در مراکزی نظیر سمنان افراد مشکوک به بیماری سرطان غربالگری خواهند شد، ابراز داشت: تشخیص زودهنگام و به موقع بیماری نیز اقدامی که می‌تواند در این بین مؤثر باشد تا فرد قبل از پیشرفته شدن مراحل درمانی هزینه‌های کمتری را متقبل شود.

عین الهی ضمن بیان اینکه دستگاه‌های پیشرفته وارد مرکز تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان شده است، تصریح کرد: موضوع پیش بینی شد که این مرکز بتوانند منجر به بهره‌مندی افراد سایر استان‌ها نیز شود.

وی ضمن بیان اینکه در دولت سیزدهم برای این بیمارستان ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار منظور شد، افزود: ۴۵ میلیارد تومان نیز اعتبار قبلی این بیمارستان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • ◄ خلاصه استاندارد UIC 406 در مورد ظرفیت (شبکه ریلی)
  • اهدای خون کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور
  • ۲ نوجوان در سیل عنبرآباد مفقود شدند
  • سیل 3 دختر نوجوان را با خود برد
  • با مسیر ریلی تبریز آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه بیشتر آشنا شویم