Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: استاد صندوق آبادی هنرمند برجسته ایلامی یکی از اعضای این شورا انتخاب شده است.

عبدالحسین رحمتی افزود: احکام اعضای شورای سیاستگذاری ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران به امضای هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی و رییس شورای سیاستگذاری اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی این اعضا را شامل محمدحسین اسماعیلی، رضا بنی رضی، احمد پیله چی، سیده صغری حسینی، علی شیرازی، علی اشرف صندوق آبادی ، احمد عبدالرضایی، مجتبی ملک زاده و سید حیدر موسوی عنوان کرد.

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران در گرایش های نستعلیق، شکسته نستعلیق ، ثلث، نسخ و نقاشی خط مهرماه امسال به همت انجمن خوشنویسان ایران و انجمن خوشنویسان قزوین با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، اداره کل هنرهای تجسمی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می شود.

استاد علی اشرف صندوق ابادی از اساتید برجسته هنر خوشنویسی این استان و کشور است که امسال به عنوان چهره برتر هنری سال نیز انتخاب و معرفی شد.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان خوشنویسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان خوشنویسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان خوشنویسی اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جشنواره «مروارید اقیانوس» یادمان استاد شاه‌میرزا مرادی و استاد رحم‌خدا نوری‌شاد امروز سوم اردیبهشت ماه در روستای بیشه لرستان برگزارشد.

سُرنا نمادی از فرهنگ و هنر غنی مردمان دیار لرستان است و این جشنواره با هدف توجه هر چه بیشتر به موسیقی محلی استان برگزار شد.

دوسالانه سرنانوازی از سری برنامه‌های طرح شهید آوینی است که امروز با اجرای برنامه‌های متنوع از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری انجمن موسیقی استان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان برگزارشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود