Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: خدمات کاریابی کمیته امداد استان در سال گذشته، با رشد ۶۸ درصدی توانست برای دو هزار و ۶۰۹ مددجو، شغل مناسب با درآمد مکفی ایجاد کند.

محمدرضا کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اشتغال پایدار مددجویان تحت حمایت امداد اظهار کرد: خدمات کاریابی کمیته امداد استان در سال گذشته، با رشد ۶۸ درصدی توانست برای دو هزار و ۶۰۹ مددجو، شغل مناسب با درآمد مکفی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خودکفایی و ایجاد شغل برای جامعه تحت پوشش امداد یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد استان اصفهان است و یکی از مسیرهای ایجاد اشتغال برای مددجویان، کاریابی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به ۱۳۴۷۸ شغل ایجاد شده در سال گذشته، تصریح کرد: با پرداخت ۶۷۸۰ وام قرض الحسنه، ۱۰۸۶۹ شغل و از طریق کاریابی نیز ۲۶۰۹ مددجو صاحب شغل پایدار شده اند.

وی از جمله موارد راهبری ایجاد شغل پایدار برای مددجویان را، کاریابی، پرداخت تسهیلات، اجرای طرح‌های کارفرمایی و راهبران شغلی اعلام کرد و ادامه داد: مراکز نیکوکاری تخصصی در کمیته امداد شکل گرفته‌اند و در حال حاضر ۴۰ مرکز نیکوکاری فعال به منظور کاریابی، ایجاد اشتغال و امور مربوط به اشتغال نیازمندان در استان اصفهان راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته به منظور مساعدت با طرح‌های اشتغال آسیب دیده از کرونا در دو مرحله مبلغ ۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان به طرح‌های اشتغال که بیشترین آسیب را از شیوع کرونا دیده بودند پرداخت شد.

کد خبر 497768

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمدرضا کیانی ایجاد اشتغال برای مددجویان امداد وام اشتغال مددجویان امداد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیته امداد استان استان اصفهان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، میثم معافی درجلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲  با اشاره به اهمیت منابع جز ۳ بند ب تبصره ۱۸ در رفع مشکلات تامین مالی کسب و کار‌های خرد و متوسط افزود: در سال گذشته سهم امداد در جز۳ بند (ب) تبصره ۱۸، سیصد و چهل میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان به کمیته امداد استان مازندران تخصیص یافته است که تاکنون ۲۳۲ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال به ۱۹۵۲ مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

معافی با بیان اینکه مازندران در جذب اعتبارات جز۳ در کشور رتبه‌های برتر را کسب کرده است ازهمکاری بانک‌های مهر ایران، سپه، کشاورزی، ملی واقتصاد نوین در اعطا تسهیلات اشغال به مددجویان و نیازمندان تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: تسهیلات پرداختی در اجرای طرح‌های اشتغال در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی، صنایع دستی و... بوده است.

خاطر نشان می‌شود دراین جلسه بانک‌های عامل جهت تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات و جذب کل اعتبارات تخصیصی قول مساعد دادند.

یادآور می شود، جلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ و ۴بند (ب) تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران سید اسماعیل هاشمی، نمایندگان استانداری، اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی، مدیریت برنامه ریزی و بانک‌های عامل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد