Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کیان پور اتابکی پیش ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی شهرستان شادگان، انتخابات پیش رو را از مهم‌ترین انتخابات تاریخ شکوهمند ایران اسلامی برشمرد و اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری «رأی مردم حق الناس است» و به تأسی از این تعبیر بسیار مهم، دادگستری شادگان در صیانت از آرای مردم و پیشگیری و برخورد با جرایم انتخاباتی قاطعانه عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استفاده از امکانات دولتی در وقت یا خارج از وقت اداری به نفع یا علیه کاندیدای خاص جرم است، افزود: دادگستری در امر انتخابات تلاش می‌کند تا در زمان برگزاری تبلیغات کاندیداها، در امر برگزاری انتخابات از طرف مجریان و ناظران و چه بعد از اعلام نتایج تبلیغاتی که ممکن است تخلفاتی اتفاق بیفتد در حد امکان پیشگیری کرده و اگر جرمی اتفاق افتاد، متناسب با این جرم و وفق قانون برخورد به عمل آید.

کیان پور اتابکی تأکید کرد: تأمین امنیت انتخابات، پیشگیری از تخلفات نامزدها و رعایت اخلاق در زمان تبلیغات در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا مورد تأکید دستگاه قضائی است.

رئیس دادگستری شهرستان شادگان گفت: امید است که با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته، انتخابات پیش رو به بهترین شکل و در کمال سلامت و قانونمندی با حضور حداکثری مردم در شهرستان شادگان انجام شود.

کد خبر 5225354

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شادگان دادگستری خوزستان انتخابات 1400 تخلفات انتخاباتی انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر چالش شایستگی کرمانشاه گرگان آمار کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی اردبیل مشارکت مردم در انتخابات شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،‌ ولی پوری افزود: روسای ستاد شهرستان‌های کرج فردیس و اشتهارد و بخشداران مستقل کرج فردیس و اشتهارد ضمن رفع ایرادات مرحله اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تدابیر لازم در خصوص آمادگی کامل برای انتخابات پر شور با مشارکت بالا در تاریخ ۲۱ اربیهشت را اتخاذ کنند.

وی گفت: با توجه به چهار مولفه ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی مشارکت ،سلامت، امنیت و رقابت با افزایش رضایتمندی عمومی و حضور مسئولان در بین مردم انشالله شاهد حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

ولی پوری در انتها تاکید کرد: باید شهرک‌های صنعتی و کارگاه‌های تولیدی پادگان‌ها در استقرار شعبات مد نظر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • رهایی یک محکوم به اعدام از قصاص در شادگان
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • اجرای طرح نور در مراغه
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: کشور ما کارنامه خوبی در رعایت حقوق ملت دارد
  • طرح جدید پلیس چیست و چگونه اجرا می‌شود؟ چه کسانی تذکر می‌گیرند؟