Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@05:03:17 GMT

برخورد قاطع قضایی با متخلفان انتخاباتی در تویسرکان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۶۲۷۲

برخورد قاطع قضایی با متخلفان انتخاباتی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد ساسانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن در شهرستان اندیشیده شده اظهار کرد: برای رسیدگی سریع و خارج از نوبت به هر گونه تخلف انتخاباتی دو شعبه ویژه یکی در دادگاه و یکی در دادسرای شهرستان تشکیل شده و با خاطیان قاطعانه برخورد قضایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به انتخابات پیش روی در ۲۸ خردادماه، ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان تشکیل و جلسات متعددی نیز در روزهای گذشته برگزار شده است.

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات تویسرکان به اهداف تشکیل این ستاد پرداخت و اظهار کرد: برابر با مفاد سند راهبردی، برگزاری انتخاباتی سالم، امن و رقابت پذیر و نیز فراهم ساختن شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای از اهداف اولیه این ستاد است.

وی تاکید کرد: اعضای این ستاد به همراه شورای تامین شهرستان، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به هنگام، برای صیانت از آراء مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

ساسانی به فراهم ساختن تمهیدات لازم به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با توجه به شیوع کرونا هم اشاره کرد و گفت: با همکاری دستگاه‌های متولی و مسئولان امر تصمیم بر آن شده تا علاوه بر ضدعفونی شعب اخذ رای و تهیه امکانات و اقلام بهداشتی، یک نفر از کادر درمان نیز در محل مستقر شود تا همشهریان با اطمینان خاطر در بزرگترین رویداد سیاسی کشور حضوری حداکثری داشته باشند.

وی ادامه داد: پلیس فتای شهرستان هم با توجه به ظرفیت های خود به دنبال رصد و پایش فضای مجازی است تا در این بخش اگر هر گونه تخلفات احتمالی از سوی کاندیداها یا حامیان آنان اتفاق افتاد، در وهله نخست با تذکر و ارشاد و در مراحل بعد قاطعانه برخورد قضایی داشته باشد.

رئیس دادگستری تویسرکان افزود: نکته حائز اهمیت آن که با هدف برگزاری انتخاباتی سالم برای جلوگیری از هر گونه تخلفات احتمالی چه  قبل از آغاز رسمی تبلیغات و چه در حین تبلیغ و یا زمان برگزاری انتخابات یک شعبه ویژه در دادگاه و یک شعبه در دادسرا برای رسیدگی سریع و خارج از نوبت به پرونده های مربوطه راه اندازی شده و با خاطیان مجدانه برخورد می‌شود.

وی به کاندیداها نیز توصیه کرد تا از بدخلاقی‌های انتخاباتی، فرافکنی و سیاه‌نمایی نسبت به کاندیدای رقیب اجتناب و در تبلیغات خود جانب انصاف را رعایت کنند و به اعلام برنامه‌های خود بپردازند و عمل به قانون را فصل الخطاب برنامه های خود قرار دهند.

ساسانی ابراز امیدواری کرد با استعانت از خداوند متعال و تعامل اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات و دیگر متولیان امر شاهد برگزاری انتخاباتی سالم در سطح شهرستان با حضور حداکثری مردم پای صندوق رای باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات تخلفات جرائم تویسرکان محمد ساسانی برگزاری انتخاباتی سالم برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر

ابوالقاسم کیانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر از برخورد قاطع، جدی و قانونی دستگاه قضایی با متعدیان به حریم جنگل و قاچاقچیان چوب در این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهدیم که متعدیان به منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب، ضمن از بین بردن منابع خدادادی با ارزش استان، حافظان منابع طبیعی را نیز مورد تعرض قرار می‌دهند که در این راستا دستگاه قضایی ضمن تشدید برخورد قانونی با متعدیان به منابع طبیعی، دست سودجویان حوزه منابع طبیعی را از تعرض به منابع طبیعی استان قطع خواهد کرد.

او افزود: طی چند روز گذشته شاهد بودیم که قاچاقچیان چوب در شهرستان بهشهر، نسبت به قطع ۷۰ اصله درخت در حاشیه جاده جنگلی پاسند رز- سرخ او شهرستان بهشهر اقدام نموده تا حافظان منابع طبیعی را از برخورد قانونی خود در صیانت از جنگل منصرف کنند که قطعاً در مسیر صیانت از حریم جنگل ها، دستگاه قضایی، حامی منابع طبیعی خواهد بود.

کیانی گفت: در خصوص موضوع قطع ۷۰ اصله درخت فوق الذکر، با صدور دستور قضایی، رصد دقیق اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، ضمن تشکیل پرونده، مجرمین تحت تعقیب قرار گرفتند که در این راستا تاکنون یک نفر دستگیر شده و سایر متهمین تحت تعقیب قضایی قرار دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر افزود: اقدامات پلیسی و امنیتی برای دستگیری و برخورد قانونی با تمامی عاملان تعرض و تخریب منابع طبیعی شرق استان و قطع درختان جنگلی در شهرستان بهشهر تا پاکسازی کامل منطقه با جدیت ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • مجازات متخلفان کنکور چیست؟
  • ۲ روز دیگر تا کنکور ۱۴۰۳/ متخلفان کنکور چگونه مجازات می شوند؟
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر