Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،دکتر رضا شعبان نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین گفت:نخستین دوره مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی با همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور یک هزار و ۴۵۸ تیم از واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شعبان نژاد افزود: پس از برگزاری مرحله استانی، ۲۸۷ تیم به مرحله کشوری راه پیدا کردند و در ۶ محور سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، سلامت و هنر و معماری، تیم‌های برتر در فضایی دوستانه و صمیمانه با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان تیم «نسیم حیات» از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان موفق شد عنوان نایب‌قهرمانی این دوره از رقابت‌ها کشوری را کسب کند.

او اضافه کرد:در مرحله نهایی این مسابقات تیم «نسیم حیات» دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان از استان قزوین در برابر تیم «پرستاران» از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از استان همدان قرار گرفت که در پایان نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و عنوان دومی این مسابقات را به دست آورد.

دکتر شعبان نژاد در ادامه گفت:این کرسی در محور سلامت و با عنوان «در واکسیناسیون سراسری کرونا، اولویت با استفاده از واکسن‌های داخلی است» برگزار و تیم «نسیم حیات» به‌عنوان تیم موافق در این مسابقه حضور پیدا کرد.

به گفته او، در این مسابقه که به‌ صورت مجازی برگزار شد، سیده‌نیلوفر سیدنژاد به‌ عنوان سرگروه، رضا موسیوند، سیده‌محدثه حسینی و نگار جوادی به‌عنوان عضو در تیم «نسیم حیات» حضور داشتند.

دکتر شعبان نژاد عنوان کرد: امیدواریم با توجه به حمایت‌های دکتر اصغر کشتکار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و دانشجویان توانمند و مستعد در این استان قزوین در دوره‌های بعدی این مسابقات کسب افتخارات بیشتری را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد کرسی آزاد اندیشی محور سلامت دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین شعبان نژاد نسیم حیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز و در فرم نن گوئن، مصطفی حسن‌زاده قهرمان شد و به مدال طلا دست یافت.

همچنین شاهین بنی طالبی دیگر ملی‌پوش تالوی کشورمان پس از حسن‌زاده به مقام دوم رسید و مدال نقره را بر گردن آویخت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد