Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اعمال ممنوعیت تردد بین استانی از ۱۲ تا ۱۷خرداد ماه خبر داد .

سرهنگ «ابوالفضل کهزادی» اظهار کرد: به منظور مدیریت سفرها در تعطیلات پیش رو بنا به تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا، سفرهای بین استانی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه هفته آینده ممنوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با تاکید بر اینکه این محدودیت تردد بین همه استان‌ها بدون در نظر گرفتن رنگ بندی شهرها اعمال می‌شود، گفت: علاوه بر استقرار تیم‌های گشتی در مبادی ورودی استان دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف نیز مدیریت ترافیک ترددها را رصد و رانندگان متخلف را اعمال قانون خواهند کرد.

وی گفت: بر این اساس متخلفان برای تردد در شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه خواهند شد و این رقم برای شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

کهزادی یادآوری کرد: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ساعت ۳ صبح در تمام شهرها با رنگ بندی‌های متفاوت قرمز، نارنجی، زرد و آبی کرونا پا برجا بوده و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام محدودیت کرونایی منع تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان کرمی از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران از دقایقی پیش خبر داد.

رئیس پلیس راه استان البرز بیان کرد: این ممنوعیت تردد با هدف کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران اعمال شده است.

وی عنوان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام مأموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

کد خبر 6064430

دیگر خبرها

  • در روزهای پیش رو شمال نروید
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز
  • چادرنشینان نوروزی مستقر در طبیعت ایلام سازه‌های خود را محکم کنند
  • ممنوعیت تردد از مرزن آباد به تهران از ساعت ۱۳ امروز
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • تردد ۱۴۳ هزار نفر از مرز مهران