Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، آلن شیرر به آینده تیم ملی انگلیس در یورو خوش بین است. از طرفی فکر می کند هری کین، مهاجم ۲۷ ساله آنقدر حرفه ای است که وضعیتش را در مورد تاتنهام قبل از یورو حل کند تا با آرامش و آسودگی خاطر راهی جام ملت ها شود.

به زعم شیرر ، تیم انگلیس که ۳ سال قبل در جام جهانی روسیه در نیمه نهایی ماند و از راهیابی به فینال جام بازماند، اکنون به لطف چهره های خوب و تاثیرگذاری مثل کین می تواند بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسطوره قدیمی انگلیسی هاکه بعد از مسابقات جام ملت های ۱۹۹۶ از بلکبرن به تیم جوانی اش یعنی نیوکاسل یونایتد رفت، انتظار دارد که کین به عنوان گلزن درجه یک لیگ برتر، آنقدر بدرخشد و گل بزند تا حواشی مربوط به آینده اش در تاتنهام تیتر یک مطبوعات نباشد.

مهاجم سال های دور نیوکاسل و انگلیس گفت: بعد از گرفتن کفش طلایی در جام جهانی، او ما را به جایی می رساند. چون باید آینده اش را با هاتسپر روشن کند.

وی افزود:من با عضویت بلکبرن به یورو ۹۶ رفتم و در مسابقات بودم. بعد تصمیم گرفتم برای آینده تصمیم گیری کنم. به نظر می رسد او از قبل تصمیمش را گرفته است. فکر نمی کنم این موضوع روی عملکردش تاثیری بگذارد. حتی با وجودی که نمی دانیم آینده اش چگونه خواهد بود.

شیرر ادامه داد: با توجه به تحولات تیم به خصوص خط دفاع، اطمینان دارم هری برای تیم گلزنی خواهد کرد. در این مورد شک ندارم.

شیرر ۲۵ سال قبل هیجان بازی های بزرگ مسابقات را در خانه چشید. او معتقد است انگلیس از چنین حمایتی در تابستان امسال استفاده کند.

علاوه بر این، او معتقد است با پیشرفت بازیکنانی مانند فیل فودن ، میسون مونت و جک گریلیش ، توانی مضاعف به تیم ملی افزوده شده تا بتواند به دستاوردی بهتر از جام جهانی ۲۰۱۸ دست پیدا کند .

وی گفت: با توجه به موفقیت مان در جام جهانی ۳ سال قبل و راهیابی تا نیمه نهایی، می دانیم که قرعه مناسبی داشتیم اما برای دست یابی به موفقیت کامل، چیزهای را کم داشتیم. به عنوان مثال در آن زمان کمی خلاقیت و کیفیت در تیم پایین بود اما اکنون این موارد برطرف شده اند. امیدوارم در یورو بتوانیم موفق باشیم و بدرخشیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود

رییس‌جمهور کشورمان سوم اردیبهشت ماه با هدف تقویت مناسبات دوجانبه به پاکستان سفر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، وزیر امور خارجه پاکستان در خصوص سفر آتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به این کشور، گفت: اسلام آباد به زودی میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود.

وی تصریح کرد: اسلام آباد میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود و ما برای میزبانی و پذیرایی از هیأت ایرانی مطابق با فرهنگ و سنت مهمان نوازی خود آماده هستیم.

اسحاق دار در پاسخ به سوالی پیرامون تحولات خاورمیانه به ویژه حملات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی، گفت: پاکستان بابت پیامدهای حمله اسرائیل به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق هشدار داده بود، از این رو بی توجهی جامعه جهانی به این اقدام باعث شد ایران دست به پاسخ نظامی علیه اسرائیل بزند.

وزیر خارجه پاکستان با بیان اینکه گسترش تنش‌ها و شروع جنگ جدید در منطقه به نفع هیچ‌کس نیست از جامعه جهانی و تمام ذی‌نفعان خواست برای تنش زدایی و کنترل اوضاع در خاورمیانه تلاش کنند.

گفتنی است، حجت السلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان قرار است ۳ اردیبهشت ماه در یک سفر رسمی با هدف تقویت مناسبات دوجانبه عازم پاکستان شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری
  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴
  • دله آلی: هدف من شرکت در جام جهانی ۲۰۲۶ است