Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسکندر پاسالار مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن روز برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، به منظور انجام تکلیف قانونی و همچنین ایجاد زمینه مشارکت حداکثری حضور مردم استان در انتخابات، آماده ارائه خدمات هویتی، شناسنامه‌ای و کارت هوشمند ملی به شهروندان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شناسنامه را رکن اصلی شرکت در انتخابات عنوان و تاکید کرد: درخواست صدور شناسنامه برای افرادی که شناسنامه آن‌ها گم شده است یا نیاز به تعویض دارد حداکثر تا ۱۵ روز قبل از برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد پذیرفته می‌شود و بعداز آن باقی درخواست‌ها به بعد از انتخابات موکول خواهد شد.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر ادامه داد: در تلاشیم تا زمینه حضور حداکثری هموطنان را در انتخابات پیش رو مهیا کنیم و هیچ هموطنی به خاطر نداشتن اوراق هویتی از شرکت در انتخابات محروم شود.

بیشتر بخوانید

۸۵۰ شعبه رای‌گیری برای انتخابات ریاست‌جمهوری در بوشهر فعال می‌شود بوشهر آماده برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است فرمانداری‌های بوشهر به فیبرنوری متصل شدند

پاسالار افزود: هم استانی‌ها نیز از فرصت باقی مانده تا زمان برگزاری انتخابات از در دسترس بودن شناسنامه و کارت هوشمند ملی خود اطمینان حاصل کنند تا برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده باشند.

او از هم استانی‌ها تقاضا کرد با توجه به میزان بالای درخواست‌های المثنی و تعویضی، افرادی که شناسنامه آن‌ها برای شرکت در انتخابات مشکلی ندارد و فقط به دلیل تبدیل به شناسنامه الکترونیکی قصد تعویض دارند، درخواست خود را به بعد از انتخابات موکول کنند و این فرصت را در اختیار افرادی قرار دهند که برای حضور در انتخابات شناسنامه ندارند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با اعلام اینکه برای شرکت در انتخابات علاوه بر شناسنامه، داشتن شماره ملی یا کارت هوشمند ملی نیز ضروری است، گفت: کارت هوشمند ملی نزدیک به ۶ هزار و ۴۰۰ نفر از متقاضیان صادر شده است اما با وجود ارسال پیامک و تماس تلفنی برای دریافت کارت خود اقدام نکرده‌اند که باید تا قبل از روز انتخابات برای تحویل آن مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شناسنامه ثبت احوال انتخابات انتخابات 1400 برگزاری انتخابات شرکت در انتخابات کارت هوشمند ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شریعت جعفری گفت: با هدف توسعه صدور مجوزهای کسب و کارها در استان ۹ کمیته تخصصی تشکیل شده است و در این کمیته ها وضعیت درگاه ها ملی مجوزها بررسی و پیگیری می شود.

 

او ادامه داد: در این زمینه شعبه ویژه ۶بازپرسی کرج برای تخلفات صورت گرفته در زمینه کسب و کارها تشکیل شده است.

او تصریح کرد: در زمینه صدور مجوزهای برخط کسب و کار در استان تا این لحظه بیش از ۱۲۰ هزار درخواست ثبت شده که از این میان بیش از ۷۳ هزار درخواست برای صدور مجوز بررسی های لازم را داشته اند که نشان دهنده صدور ۶۰ درصدی مجوزهای کسب و کار برخط در استان البرز است.

 

به گفته شریعت جعفری بیشترین تعداد درخواست های مجوز کسب و کار با حدود ۵۴ هزار درخواست مرتبط با اتاق اصناف و پس از آن اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صمت استان است.

 

رییس گروه اقتصادی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان گفت: کرج با ۵۷ درصد از کل درخواست ها بیشترین میزان درخواست مجوز کسب و کار را ثبت کرده است و طالقان چهارباغ هم با ۱ و ۴ درصد کمترین میزان درخواست را ثبت کرده اند.

دیگر خبرها

  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه