Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد احمدی‌زاده سه‌شنبه در نشست هم اندیشی بانوان شاهد و ایثارگر در شیراز اظهار داشت:‌با توجه به اینکه خانواده های شهدا دارای پایگاه های اجتماعی و نفوذ زیادی در حیطه خانواده، آشنایان و همکاران خود هستند می توانند افراد را به حضور حداکثری در پای صندوق های رأی تشویق و ترغیب کنند.

وی گفت: امیدواریم در ۲۸ خرداد ماه انتخاباتی در امنیت و سلامت کامل و با مشارکت حداکثری داشته باشیم و تیر دشمنانی که اتاق فکرشان را برای تحریم انتخابات و تسلط بر افکار جوانان تشکیل داده اند، به سنگ بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی‌زاده با بیان اینکه استان پهناور فارس با ۳۶ شهرستان و جمعیتی حدود پنج میلیون نفر یکی از بزرگترین استان های کشور از لحاظ تقسیمات کشوری به شمار می رود، اظهار کرد: استان فارس بیش از پانزده هزار شهید گلگون کفن دارد که این شهیدان جان عزیزشان را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کردند و ما عزت، اقتدار و امنیت کشور را مدیون خون پاک این شهدا هستیم.
 وی به اهمیت ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت بین قشر جوان اشاره کرد و با بیان اینکه خدمات قابل توجهی از سوی دولت به خانواده ایثارگران ارائه شده است گفت: با وجود مشکلات، کمبود منابع مالی و تحریم های کمرشکنی که دولت با آن رو به رو بوده است اما خوشبختانه تاکنون خدمات خوبی را به خانواده ایثارگران، جانبازان و شهدا ارائه کرده است. در استان فارس هم اقدامات چشمگیری در این حوزه برای برطرف شدن مشکلات جامعه ایثارگران صورت گرفته است.
وی ادامه داد: استاندار فارس هر ماه با چندین خانواده شهدا دیدار می کند و درد دل آنها را به گوش جان می سپارد و تا آنجایی هم که مقدور است مسایل و مشکلات جامعه ایثارگران را پیگیری می کند.
احمدی زاده گفت: تحقق شعار سال یکی از مسائل حایز اهمیت در سال جدید است و خانواده مغزز شهدا نیز می توانند،یک کمیته تخصصی را به عنوان بازوی مدیریت ارشد استان تشکیل دهند و مشکلات و راهکارهای مربوط به جامعه ایثارگران را در حوزه تولید و اشتغال بیان کنند.
وی مدیریت بیماری کرونا را از دیگر اولویت های استانداری در سال جدید دانست و گفت: بیماری کرونا مدت هاست که سراسر جهان را با مشکلات بسیاری رو به رو کرده و ما در استان فارس علی رغم گستردگی استان به همت خیرین و با همکاری تمام سازمان ها توانستیم مدیریت خوبی در مقابله با این بیماری داشته باشیم.
این مقام گفت:‌ در دوران کرونا شاهد برگزاری انتخابات در کشورهای مختلف بوده ایم و در کشور ما نیز  تمهیدات بسیار خوبی برای تضمین سلامت مردم در شعب اخذ رای اندیشیده شده است.
احمدی زاده اضافه کرد: افرایش تعداد شعب اخذ رأی، رأی گیری در فضای باز، خط کشی جلوی شعب برای حفظ فاصله گذاری اجتماعی، برخورداری شعب اخذ رأی از امکانات و اقلام بهداشتی، واکسیناسیون اعضای شعب از جمله تمهیداتی است که برای روز برگزاری انتخابات اندیشیده شده و در حوزه تبلیغات هم تمام این موارد در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شیراز استانداری فارس پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شیراز استانداری فارس انتخابات ۱۴۰۰ شیراز استانداری فارس اخبار کنکور احمدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار اکبرجاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام" حسین زرافشان در بندرعباس" ، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، طی سخنانی بیان داشت: صبر و بردباری خانواده های معظم شهداء برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانسته و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده شهدا در همه عرصه ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزشهای انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دلهاست.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده های محترم شهدا را فراموش نمی کنند و این عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می دانند و به واقع این عزیزان میراث داران این انقلاب هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهداء است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهداء و تداوم راه آنها، دینی است که بر دوش ما نهاده اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه درحال حاضر دشمنان با توطئه های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهداء همچون همیشه نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • سلامت آینده سازان کشور نقش مهمی در توسعه و بالندگی جامعه دارد
  • قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم
  • اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه شاخص همزمان با هفته سلامت در چهارمحال و بختیاری
  • امید آفرینی و مشارکت عمومی نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد