Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در جلسه ای که روز گذشته برگزار شد با صدور مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک خرید دین شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش (سهامی خاص) به ارزش یک هزار میلیارد ریال از طریق شرکت فرابورس ایران با نماد کیش۰۲۱۱ عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صکوک خرید دین شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با نرخ ۱۸ درصد، عمر ۲ سال و ۸ ماه و پرداخت‌های هر سه ماه یک بار از طریق شرکت فرابورس ایران عرضه شده است. ضامن این اوراق، بانک ملت و عامل وصول شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش بوده و پذیره نویسی و بازارگردانی آن بر عهده شرکت تامین سرمایه بانک ملت است.

این دومین بار است که شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش اقدام به تامین مالی از طریق انتشار صکوک در بازار سرمایه می کند. اولین صکوک این شرکت از نوع اوراق اجاره و به مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال بوده که در آبان ماه ۱۳۹۸ منتشر شده است.

شایان ذکر است در این جلسه حمیدرضا مومنی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ناصرآخوندی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران، سعید نظری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، روح الله حسینی مقدم عضو شورای عالی بورس حضور داشتند.

کد خبر 5225512

منبع: مهر

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش بورس اوراق صکوک بازرگانی استانها انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر چالش شایستگی کرمانشاه گرگان آمار کرونا شیراز واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات اردبیل ایلام شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی شیرازی مدیرعامل فرا بورس ایران از آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کشور با نماد «مالک آتیه» از امروز (۴ اردیبهشت‌) خبر داد و گفت: این نوع صندوق‌ها امکان بهره‌مندی از بازدهی بخش املاک را برای سرمایه‌گذاران با منابع خرد در بستری شفاف فراهم می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هدف فرا بورس مجهز کردن بازار به ابزارهای مالی متنوع است، افزود: همبستگی نسبتاً پایین کلاس املاک و مستغلات با سایر دارایی‌ها منجر به تنوع‌بخشی در سبد سرمایه‌گذاری و کاهش ریسک خواهد شد.

مدیرعامل فرا بورس شفافیت، نقد شوندگی و معافیت‌های مالیاتی را از ویژگی‌های مثبت صندوق‌های املاک و مستغلات دانست.

کد خبر 6086494

دیگر خبرها

  • عرضه توانمندی‌های صادراتی ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد