Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به گسترش خاموشی‌ها در شهرک‌های صنعتی گفت: برق شهرک‌های صنعتی بر اساس یک تفاهم‌نامه و با اطلاع قبلی قطع می‌شود.

وی افزود: قطع برق صنایع و شهرک‌های صنعتی از طریق اطلاع رسانی یا جلساتی که در این خصوص برگزار می‌شود، اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی مشهدی بیان کرد: اگر در صنایعی بدون هماهنگی قطع برق گزارش شده و موجب آسیب دیدگی به دستگاه‌ها شده، صنایع باید حتما اطلاع رسانی کنند تا به موقع موضوع را پیگیری کنیم.

او در خصوص دریافت خسارت شهرک‌های صنعتی مبنی بر نوسانات برق بیان کرد: طبق جدول زمان بندی شده ما به قطع برق اقدام می‌کنیم، ولی این شهرک‌های صنعتی برای جلوگیری از آسیب باید با شرکت توانیر هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

سخنگوی صنعت برق کشور تصریح کرد: صنایعی هم که مواد فاسد شدنی و نیاز مستمر به برق دارند باید به استفاده از ژنراتور اقدام کنند، و اگر صنایعی هم مصرف برق خود را کاهش دهند، از سوی توانیر پاداش به آن‌ها داده می‌شود.

کد خبر 604907 برچسب‌ها وزارت نیرو خاموشی صنعت برق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت نیرو خاموشی صنعت برق شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت : افتتاح سد در کشور سریلانکا توسط مهندسان ایرانی قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : سفر رئیس جمهور به سریلانکا برای افتتاح سدی انجام  شد  که به همت و اتکای دانش نزدیک به ۴۰۰ مهندس ایرانی از چندین سال پیش ساخته آن شروع شده بود.

وی افزود: براساس اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم، مردم سریلانکا از سفر رئیس جمهور کشورمان بسیار خوشحال هستند؛ البته انجام این سفر در شرایط تحریمی، نشان دهنده این است که کشور به مسیر خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تالکید کرد: یکی از محل‌های مهم برای درآمدزایی و تامین منابع در تمام کشور‌های دنیا، صادرات خدمات فنی و مهندسی است؛ افتتاح سد در کشور سریلانکا نیز توسط مهندسان ایرانی، در همین راستا انجام می‌شود که قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال