Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابتدا بهتر است با این حقیقت که موفق شدن در هر حوزه ای نیازمند اندکی تجربه و مهارت است، کنار بیاییم.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام وب سایت قله سود، کسانی که در اطراف شما زندگی می کنند، نظرات متفاوتی نسبت به دنیای سرمایه گذاری و زیاد کردن پول خود به روش های مختلف از خود نشان می دهند. مثلا عده ای معتقد هستند که بورس و خرید سهام شرکت ها نه تنها برای آن ها سودی ندارد بلکه ریسک و ضرر را نیز به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در مقابل کسانی هستند که بدون فکر کردن به این مسائل، مسیر سرمایه گذاری همراه با آرامش خاصی دارند که فقط خودشان به کارشان ایمان دارند.خوب است بدانید که بورس و خرید سهام شرکت های بورس هم اکنون مزیت های زیادی را برای افراد معمولی که می دانند چگونه در آن سرمایه گذاری کنند، ایجاد کرده است و پول های اندک آنان را به حدی رسانده است که توانمندی مالی خیلی خوبی برای خود ایجاد کرده اند.پس خوب بدانید که اگر شما هم جزو کسانی هستید که نمی توانید از بورس در جهت افزایش دارایی خود استفاده کنید، حتما به عوامل زیر بی توجه بوده اید:

1. بورس از سرمایه گذاران عجول دوری می کند.

اگر دقت کرده باشید افرادی که پول خود را با شناخت شرکت های ارزشمند سرمایه گذاری کرده اند، صاحب سودهای زیادی شده اند. آنها کسانی هستند که از آموزش بورس بهره برده اند.

منظور آن است که وقتی شرکتی را برای سرمایه گذاری مناسب می دانید و با خرید سهام آن، سهامدار آن می شوید، نباید شک و تردید به دلتان راه دهید، نباید هر روز از خود بپرسید که وضعیت بورس چه خواهد شد.

این موضوع اصلا به شما و سرمایه گذاری شما ربطی نخواهد داشت چراکه شما با عقل تصمیم گرفته اید و باور داشته باشید شرکتی که شما سهامش را خریداری کرده اید، خواسته های شما را برآورده خواهد کرد.

اگر شرکتی که شما سهامش را خریداری کرده اید برای مدتی دچار افت قیمت شد، فورا به فکر فروش آن نیفتید.

سرمایه گذاری موفق در بورس این است که با پول های مازاد هر چند کم صورت بگیرد و زمانی به ثمر می نشیند که اندکی صبر و تحمل کنید.

اخبار پیرامون شرکت های بورسی که در آن ها سرمایه گذاری کرده اید یا می خواهید بکنید را مورد بررسی قرار دهید و وقتی یک شرکت ارزشمند را پیدا کردید، پای تصمیم خود تا رسیدن به سود مورد نظر خود باقی بمانید.

این نکته در مورد کسانی که به تازگی از آموزش تحلیل تکنیکال استفاده می کنند بسیار حائز اهمیت است.

2. طراحی درست سبد سهام

یکی از حرفه ای ترین مهارت ها در کسب سود و تولید ثروت از بازار بورس، تشکیل سبد سهام به روش صحیح می باشد.

چکار باید انجام دهیم تا سبد سهام درستی داشته باشیم؟

خوب دقت کنید که برای ضرر نکردن در بورس باید پول خود را در بیش از یک شرکت سرمایه گذاری کنید. شما باید از بانک اطلاعاتی شرکت های بورسی که در وبسایت مدیریت فناوری بورس قرار دارد استفاده کنید. اگر چنانچه با نحوه استخراج اطلاعات از این سایت آشنا نیستید باید از آموزش تابلو خوانی بورس که ویژه این سایت آماده شده است استفاده کنید.

روشی را که هم اکنون به شما می گویم به طور دقیق اجرا کنید.پول خود را هرچند اندک به چهار قسمت مساوی تقسیم کنید و پس از آن چهار شرکت ارزشمند و سود ده را شناسایی کنید و سپس پولتان را در این چهار شرکت سرمایه گذاری کنید.این یک فرمول جادویی در ترکیب سبد سهام است.

نکته کلیدی و حرفه ای آن است که وقتی یکی از این چهار شرکت برای مدتی دچار افت ارزش سهام شد، اقدام به فروش آن نکنید و صبر داشته باشید و بگذارید سبد سهامتان خوش جلو برود و کارش را انجام دهد.

شما به عنوان سرمایه گذار کنترلی روی روند ادامه کار ندارید، چرا که شما فقط می توانید استراتژی معاملاتی را انتخاب کنید و از آنجایی که استراتژی سرمایه گذاری صحیحی را انتخاب کرده اید پس نباید نگران نتیجه باشید.انتخاب شرکت های سودآور و دارای پتانسیل رشد به اندکی مهارت و تجربه نیاز دارد و نیازمند آن است که شما در این زمینه آموزش ببینید.

هر شرکتی را می توان با بررسی یک سری عوامل کلیدی از لحاظ سودآور بودن مشخص نمود و شما سرمایه گذاران قرار است با استفاده از همین عوامل کلیدی اقدام به انتخاب همان چهار شرکت نمایید. تمام این آموزش ها در وبسایت "قله سود" به طور کامل ارائه شده است.

بگذارید اندکی در مورد ریزش اخیر بازار بورس باهم صحبت کنیم:

اگر خاطرتان باشد مدتی قبل شاخص بازار بورس دچار افت شد و بعضی از افرادی که در آن سرمایه گذاری کرده بودند، دچار ضرر شدند.

ما به عنوان سرمایه گذار باید طوری رفتار کنیم که این ریزش ها از سرمایه ما نکاهد.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

شما باید پولتان را در چهار شرکت مختلف از چهار صنعت مختلف سرمایه گذای کنید.

هر کدام از این شرکت ها باید شرکت هایی معتبر و صاحب ارزش باشند و جزو شرکت های سودآور و موفق به شمار بروند.

در همین ریزش اخیر کسانی که پولشان را در چهار سهام سرمایه گذاری کرده بودند، وقتی دو سهام از آن ها دچار ضرر می شد، دو سهام دیگر در سود بودند و این اتفاق از کاهش سرمایه آنها جلوگیری می کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بورس موفق سرمايه گذاري سرمایه گذاری کرده چهار شرکت سبد سهام شرکت ها پول خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با ۴ هزار و ۶۵۰ واحد افزایش معادل ۶۱ صدم درصد در محدوده ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحد قرار گرفت.
نماد‌های فملی، شبندر، فایرا، جم، سدشت، کویر و خزامیا از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های پارسان، فولاد، کگل، شپدیس و بوعلی با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های ذوب، خزامیا، فولاد، کاما، کساپا، خودرو و فاذر هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۱۶ واحد افزایش به عدد ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.
نماد‌های فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر از نماد‌های با تاثیر مثبت و نماد‌های آریا، آریان، ساروج، بپاس و بمپنا از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۴۳۴ نماد مثبت برابر ۳۷۳ نماد منفی بود. ۹۶ صف خرید مقابل ۲۸ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به مثبت ۱۶۱ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۹ میلیارد و ۲۹۰ میلیون سهام را به ارزش ۴ هزار و هشت میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۶ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • استقلال و پرسپولیس به چه کسانی واگذار شدند؟