Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: با توجه به پیش‌بینی سفر‌های هموطنان که در تعطیلات پیش رو اتفاق می‌افتد و تاثیر تردد‌های غیرضروری آنان در سیر صعودی مبتلایان به بیماری منحوس کرونا، برابر مصوبات هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا محدودیت‌هایی برای سفر‌های بین استانی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: محدودیت و ممنوعیت تردد بین استانی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه اعمال می‌شود، بطوری که برابر طرح هوشمند مدیریت محدودیت‌ها، وسایل نقلیه شخصی غیرمجاز در شهر‌های با وضعیت رنگ قرمز مبلغ ۱۰ میلیون ریال و در شهر‌های با وضعیت رنگ نارنجی و زرد مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیر بومی " به " و "از" شهر‌های دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد ممنوع و متخلفان مشمول اعمال قانون خواهد شد همچنین تردد تمام وسایل نقلیه شخصی در ساعات شبانه (از ساعت ۲۲ شب تا ساعت ۳ بامداد) ممنوع بوده و رانندگان متخلف ۲ میلیون ریال جریمه خواهند شد.

سرهنگ رضایی افزود: خودرو‌های عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالا‌های اساسی شامل اعمال ممنوعیت‌های تعیین شده نمی‌باشند و ممنوعیت مسافرت مشمول سفر با سیستم حمل و نقل عمومی (هواپیما، اتوبوس و قطار) نمی‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر استانی محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ نصرالله بیگلری در تشریح این خبر گفت: از ساعت ۶ و نیم صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش و اجرای مراسم رژه یگان‌های نظامی محدودیت‌های ترافیکی در شهر ساری اعمال خواهد شد.

وی از مسدود شدن مسیر میدان امام تا میدان ابن شهر آشوب از ساعت ۶ و نیم صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه تا پایان مراسم خبر داد و افزود: شهروندان محترم ساروی برای تردد می‌توانند از مسیر‌های جایگزین مثل خیابان جام جم، بلوار عسکری محمدیان و کمربندی و ... استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج