Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین وضعیت کووید ۱۹ در کشور بیان کرد: در هفته اول خرداد شاهد کاهش ۱۸ درصدی در موارد بستری به علت کرونا، کاهش ۲۲ درصدی در تعداد موارد مرگ و میر و کاهش ۱۳.۴ درصدی در تعداد مراجعات سرپایی نسبت به هفته قبل‌تر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیشترین میزان بروز موارد بستری در هفته گذشته به ترتیب در استان‌های چهارمحال و بختیاری، ایلام و خوزستان و بیشترین میزان بروز موارد مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان‌های البرز، چهارمحال و بختیاری و خراسان شمالی گزارش شده است.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سوپرمارکت‌ها و مراکز خواربارفروشی همچنان دارای بیشترین میزان صدور اخطار و معرفی به مراجع قضایی در کشور هستند، به طوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت تا ۵ خرداد تعداد ۶ هزار مورد اخطار و مراجعه به مراجعه قضایی برای این اماکن گزارش شده است.

لاری اظهار کرد: کمترین میزان رعایت توصیه‌های بهداشتی در هفته گذشته در کشور در استان سیستان و بلوچستان گزارش شده و استان‌های کرمان، خراسان جنوبی، یزد، فارس، سمنان، تهران، قزوین، زنجان، کرمانشاه و اردبیل دارای رعایت مطلوب‌تر عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به سایر استان‌ها هستند.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: از کلیه هموطنان عزیز کشورمان حتی عزیزانی که واکسن تزریق کرده‌اند، خواهشمندیم همچنان نسبت به استفاده از ماسک، حفظ اصول فاصله‌گذاری ۱.۵ تا ۲ متر و شست‌وشوی مرتب دست‌ها اقدام کنند.

کد خبر 604920 برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران وزارت بهداشت استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  عباسی ، مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا در این رابطه گفت: با هدف مشارکت اقشار مختلف و کارکنان ادارات دولتی به منظور نهادینه شدن ورزش این همایش پیاده روی را برگزار کردیم. 
وی اضافه کرد: برنامه‌های متعددی برای این هفته در نظر داریم که اصلی‌ترین آن در روز پنجشنبه هفته جاری است که در آن سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان پیشوا ره به نام یکی از شهدای شاخص شهرستان نامگذاری می‌کنیم.
درپایان این همایش از شرکت کنندگان تست قند و فشارخون به صورت رایگان گرفته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال