Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه حضور مردم در انتخابات نشان‌گر عظمت ملت ایران است، گفت: کاندیدای ریاست جمهوری نباید وعده‌هایی بدهند که با توجه به امکانات کشور محقق نشود بلکه وعده‌هایی بدهند که توان اجرای آن را داشته باشند. - اخبار استانها -

آیت‌الله علی ملکوتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قمبا اشاره به اهمیت حضور در انتخابات 28 خردادماه اظهار داشت:  ملت ایران به‌نظام جمهوری اسلامی علاقه دارد و همواره حامی آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در 42 سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد به‌صورت میانگین هرسال یک انتخابات داشته‌ایم و انتخابات مجلس، ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و شوراهای شهر روستا برگزارشده است و هیچ نظامی به این مقدار در آن انتخابات برگزار نشده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آمریکا و اسرائیل و برخی از کشورهای غربی به مردم می‌گویند رای ندهید، رسانه‌های خارجی ساعت‌ها برنامه پخش می‌کنند تا مردم را از مشارکت در انتخابات دلسرد کنند و همچنین ضدانقلاب نیز بر این موضوع تأکید دارد و برخی در داخل که اسمشان ایرانی است تلاش می‌کنند شرکت مردم در انتخابات کمرنگ شود.

انتخابات 1400| نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ریشه تضرر سهامداران عملکرد ضعیف دولت بود / مردم به دنبال دولت انقلابی هستندانتخابات 1400| عضو مجمع نمایندگان اردبیل: مردم از دولت دوازدهم هیچ رضایتی ندارند / سرمایه مردم در بورس سوخت شدانتخابات 1400| عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان: "روحانی" با وعده همه زندگی مردم را به برجام گره زد / این "دولت" را مردود می‌دانیم

استاد حوزه علمیه، برکت حضور در انتخابات را موردتوجه قرارداد و عنوان کرد: اقبال و حضور مردم در صندوق‌های انتخابات نشان‌گر عظمت ملت ایران است و اینکه مردم رشد و درک دارند و مصالح نظام را درک کرده و می‌خواهند نظام قوی‌تر جلوه کند.

آیت‌الله ملکوتی تصریح کرد: افرادی که شورای نگهبان تائید صلاحیت کرده است صلاحیت حداقلی را دارا هستند و ما مکلف هستیم صالح‌ترین و "اصلح" را انتخاب کنیم و به کسانی رای بدهیم که مدیریت قوی‌تری داشته باشد.

 اطاعت از ولایت‌فقیه مهم‌ترین خصوصیتی است که کاندیدای ریاست جمهوری باید از آن برخوردار باشند 

وی ادامه داد: اطاعت از ولایت‌فقیه یکی از بالاترین و مهم‌ترین خصوصیاتی است که کاندیدای ریاست جمهوری باید از آن برخوردار باشند چون از ضعف این صفت آسیب‌دیده‌ایم، باید کسی را انتخاب کنیم که این اعتقاد در وی مستحکم وقوی باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باید به فردی رای بدهیم که این خصوصیت یعنی اعتقاد کامل به ولایت‌فقیه را داشته باشد و در مسئولیت‌هایش کفایت خود را نشان داده باشد، موضوع مهم این است که کسی که کاندیدای ریاست جمهوری شود وعده‌ای ندهد که توانایی انجام آن را نداشته باشد.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: وضع اقتصادی و سیاسی کشورمان مشخص است و نباید وعده‌هایی داد که با توجه به امکانات کشور محقق نشود بلکه کاندیدا باید وعده‌هایی بدهند که توان اجرای آن را داشته باشند.

آیت‌الله ملکوتی خاطرنشان کرد: خدا همواره شاهد و ناظر است و باید در مقابل خدا خود را مسئول بدانیم و این نکته موردتوجه باشد که برای مردم جایگاه قائل شویم و خدا به ما توفیق دهد که حضور پرشوری در انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاندیدای ریاست جمهوری مجلس خبرگان رهبری عضو مجلس خبرگان وعده هایی باید وعده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه «دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری ۸ سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است»، اظهار کرد: قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را بر عهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین اعلام کرد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد؛  سپس هیات رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیات رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیات رئیسه دائم نیز شامل ۷ نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

به گزارش ایسنا، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!